Hvad gør jeg?
Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 08-01-04 19:34

Hej med jer!
Jeg har været ude for at der selv om jeg har en popupstopper kommer en
hel hjemme side der kører en film det er ret surt hvordan kan jeg få den til
at lade være med at komme? Jeg mener den kommer hver onsdag har ikke lige
kontroleret det men vil gøre det om onsdagen fremover.

Venlig hilsen

Birgittte

Fra : goofy

Dato : 08-01-04 20:31

Hejsa
> [...]
ikke lige
> kontroleret det men vil gøre det om onsdagen fremover.
Prøv at få fat på Adaware eller Spybot, og kør dem på din
computer'

Steen

Fra : Leo.E

Dato : 09-01-04 18:39

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk> wrote in message news:<3ffda29d$0$27361$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> at lade være med at komme? Jeg mener den kommer hver onsdag har ikke lige
> kontroleret det men vil gøre det om onsdagen fremover.

Hent Cwshredder, nedest på siden og kør den:
http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
Og hent Startpage guard, så sker det ikke mere:
http://www.webattack.com/get/startpageguard.shtml
Leo

Fra : Severino

Dato : 10-01-04 23:58

Du kan forsøge at finde ud af hvad linken er til det, hvis det viser sig
oppe for oven på din brovser.
Prøv så at se om der skulle være sneget sig noget ind i din opgavestyring,
for efter som det kun kommer med en uges mellemrum, så er der en mulighed
der.
Der er også den mulighed at du har en lille dum fil liggende i din opstart,
der starter når din kalender siger onsdag, måske kan du finde den, hvis du i
KØR skriver > msconfig < og går op i fanebladet START og ser hvad der
startes af filer under opstart.

Skulle du komme til at deaktivere en forkert fil her, så kan du altid
aktivere den igen med et flueben.
Du vil sikkert også her, kunne se hvor en ukendt fil ligger henne, ved at se
lidt nærmere på filernes beskrivelse

Men der er mange muligheder!

Søren Petersen

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3ffda29d$0$27361$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> at lade være med at komme? Jeg mener den kommer hver onsdag har ikke lige
> kontroleret det men vil gøre det om onsdagen fremover.

hilsen