Sortere foretrukne i MS Internet Explorer?
Fra : Steen

Dato : 08-01-04 19:25

Hej

Jeg har et problem: jeg kan ikke sortere mine "foretrukne" - når jeg går
ind i Arrangér Foretrukne og sorterer dem, så har de stadig samme
rækkefølge når jeg går ud af dialogboksen. Det er temmelig træls, da jeg
har mange foretrukne og jeg gerne vil have dem til at stå i en bestemt
rækkefølge - hvordan klarer jeg dette problem?

Jeg bruger MSIE ver. 6.0.2600.000.xpclnt_qfe.021108-2107

Hilsen Steen

Fra : Michael-7500

Dato : 10-01-04 13:51

Steen <notforspamming@go.away> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns946AC59691276notforspamminggoaway@194.255.237.194...
> [...]
> har mange foretrukne og jeg gerne vil have dem til at stå i en bestemt
> rækkefølge - hvordan klarer jeg dette problem?

Kan du ikke bare under foretrukne i browseren trække og slippe dem dertil
hvor de skal være...?

Michael

Fra : Severino

Dato : 10-01-04 23:59

Gør som michael skriver.
Du kan f.eks. trække dem ned i nogle undermapper, så de er opdelt/findelt i
diverse kategorier

Søren Petersen

Fra : Steen

Dato : 11-01-04 12:11

"Severino" <infomail@tdcadsl.dk> wrote in

> Gør som michael skriver.
> Du kan f.eks. trække dem ned i nogle undermapper, så de er
> opdelt/findelt i diverse kategorier

Det er netop det jeg har gjort - altså opdelt i undermapper og har
byttet om i rækkefølgen på disse mapper samt på links i højere niveauer
ved træk- og slip under "arranger foretrukne" - jeg synes også tidligere
det har virket men det gør det ikke mere - hvordan får jeg det til at
virke igen?

OT:

Men nuvel, nu er det ligemeget for mig, da jeg har skiftet til Mozilla -
jeg synes generelt at MSIE er ret ubrugelig når man skal sortere i en
stor mængde bookmarks, her har Mozilla/Netscape derimod en meget elegant
løsning, synes jeg (så er det sagt!).

Men ok, ved ssl-scripting (som jeg bla bruger til netbanking) fungerer
min mozilla ikke helt optimalt, til det formål bruger jeg stadig MSIE.

Hilsen Steen

Fra : L. E. P.

Dato : 13-01-04 12:17

11 Jan 2004 11:10:46 GMT skrev Steen <notforspamming@go.away> i en
meddelelse:

> [...]
>ved træk- og slip under "arranger foretrukne" - jeg synes også tidligere
>det har virket men det gør det ikke mere - hvordan får jeg det til at

Det skal IKKE være under 'Arranger foretrukne' du skal flytte dem med
musen, men i f.eks 'Foretrukne' på Start-knappen eller menulinien i
IE.

Lars

--
Fjern 'paa' i e-mail adressen hvis du vil skrive til mig.