Siemens C60 - kopiering af indholdet på si~
Fra : HappyHenrik

Dato : 08-01-04 18:22

I min nokia telefon er det muligt at kopiere indholdet af et simkort over på
telefonen, såsom telefonnumre og sms'ere.

jeg sidder så her med en Siemens C60 telefon, hvor jeg gerne vil gøre det
samme.

Kan det lade sig gøre ? Synes ikke manualen siger noget om det :0(

Henrik

Fra : HappyHenrik

Dato : 09-01-04 17:35

HappyHenrik wrote:
> [...]
> det samme.
>
> Kan det lade sig gøre ? Synes ikke manualen siger noget om det :0(

Jeg fik Telebutikken til at kopiere sim kortet :0)

Case closed

Fra : Zimo_89

Dato : 11-01-04 14:33

nej det kan man ikke.... jeg har selv en Siemens C60, og er glad for
den...

/mikkel

http://www.kandu.dk/