MS Windows
briani 27239
Langsom browsning og Adobe
Fra : Jack Nielsen

Dato : 08-01-04 10:01

Nu har jeg ved en kunde for anden gang oplevet problemer efter installation
af Adobe programmer. Der er lige installeret creative suite, dvs. nyeste
Indesign, Photoshop, Illustrator m.m.

Arbejdspladserne er Windows Xp og serveren er Windows 2000.

Problemet er at det er ufattleligt langsomt at browse netværket hvor der er
adobe filer, uanset om det er Adobe programmer, Office eller explorer man
browser med.

Det skulle vist ligge i visning af thumbnails der gør at computerene ikke
svarer. Sidst fik jeg løst det ved at smide opdateringer på til de gamle
Adobe programmer. Problemet er nu at det er sidste nye udgaver uden
ydeligere opdateringer !!!

Jeg er ved at gå amok, hjælp mig plz !!!

Tak

Mvh

Jack

Fra : Jesper Ravn

Dato : 09-01-04 00:44

Mit første indlæg gik vist ikke igenem, prøver lige igen.

Taget fra photo.net. med titlen

Windows XP slow to display folders with images

I found the answer. Apparently Photoshop inserts a new function having to do
with creating thumbnails of images that it is associated with.
If you right click on a jpg or tif or similar and select Properties, you
will see a tab called Photoshop Image.
All you have to do is to uncheck the Generate Thumbnails box and this won't
happen again for any of the filetypes that Photoshop is associate with

/Jesper