RTCW online!
Fra : Jahrboy

Dato : 07-01-04 23:59

Hej!.

jeg prøver igen, da tidligere svar på mit ? ikke gav nogen løsning!...

Når jeg spille Return To Castle Wolfenstein online (spillet kan kun spilles
online), så fryser spillet efter ca. 15-20 sek. Hvad kan det være?.....
mangler jeg en opdate eller noget?. Spillet har ikke gjort det tidligere og
jeg har ikke lavet om på min PC`s sofware og hardware m.m. i mellemtiden!.
Eller det vil sige jeg har haft et mindre problem med min lyd generelt på
min pc, men dette er løst.....går ikke udfra det kan have haft nogen
indvirken på mit problem, da lyden i spillet virker fint indtil det hele
fryser!.

Jeg har Win Xp Pro Sp 1.
P.O.V. GeForce4 Ti 4200
Athlon Xp 2000+

På forhånd tak!.
Jan

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-01-04 17:47

Jahrboy wrote:
> Når jeg spille Return To Castle Wolfenstein online (spillet kan kun
> spilles online), så fryser spillet efter ca. 15-20 sek. Hvad kan det
> være?..... mangler jeg en opdate eller noget?.

Næ... jeg tror snarere du har opdateret for meget! Jeg har haft præcis samme
problem med Enemy Territory. Der viste det sig at være en for ny
grafikdriver der gjorde det. Jeg kørte med ver. 52.16, men ved at nedgradere
til 45.23, forsvandt problemet og det kører som det skal...

Det er da en mulighed...

--
Mvh/Martin K

Fra : Jahrboy

Dato : 08-01-04 18:51

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote in message

> [...]
nedgradere
> til 45.23, forsvandt problemet og det kører som det skal...

Hej!.
Tja, det kan jo godt være....men har ellers ikke haft problemet før og har
som sagt ikke skiftet driver eller noget!.....men jeg undersøger det
lige!.... tak!

Jan