Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forhandler?
Fra : Bo M. Havmand

Dato : 07-01-04 23:35

Godaften Den Højtærede Gruppe!

Det har været nævnt mere end 1.000 gange - men én gang fra eller til?
Jeg er på jagt efter Troværdige Danske foto-forhandlere.
Jeg tænker her på Objektiver, hus, flash og andet tilbehør til analog og
digital (SLR)

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

Fra : Ole Larsen

Dato : 07-01-04 23:55

"Bo M. Havmand" <bo_havmand@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er på jagt efter Troværdige Danske foto-forhandlere.
> Jeg tænker her på Objektiver, hus, flash og andet tilbehør til analog og

Hvad får dig dog til at tro at fotoforhandlere skulle være mere eller mindre
troværdige end alle andre, der lever af at sælge ?
Og hvor i landet - på Mandø ?
Spøg til side...... Fotolsen i Albanigade/Odense går jeg til - han er
fagmand, men måske ikke så billig som "ærlige bent" eller "billig film"
eller hvad de nu kalder sig....

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 09-01-04 08:58

Hej Ole!

Mindre troværdige forhandlere skulle nok ha' været sat i gåse-øjne, men
det jeg mener er at jeg ikke vil stå i situationen linket nedenfor

http://mygate.mailgate.org/mynews/dk/dk.fritid.foto/fq9Lb.565$So.298%40news.get2net.dk?order=smart&p=1/347
Det ville da være surt ikke at modtage sin vare - det kan jo naturligvis
være en "svipser", men det må IKKE ske!
Jeg fik ikke skrevet det, men det var links jeg søgte.

På Forhånd tak

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand