GameVoice med TDC Netexpres
Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 20-04-01 15:06

Hej alle...

Efter et lidt overraskende (jeg havde ikke fået nogen ordrebekræftelse,
teknikeren havde ikke meldt sin ankomst, og der var ikke gået meget mere end
en måned) besøg fra en Tele DK medarbejder, fik jeg efter mange høje
internetregninger, endelig ADSL . Linien kørte virkelig godt, og alt var
perfekt, indtil jeg skulle prøve min GameVoice. Jeg kunne ikke connecte til
andres chat sessions, og de kunne ikke connecte til min. Kan forestille mig
at det er noget sikkerheds noget, men det må da være muligt? Eller hvad?
Håber at nogen har lidt erfaringer eller gode råd, som de vil dele med mig,
ellers ved jeg ikke helt hvad jeg skal bruge min smarte GameVoice ting til
mere

(er postet i dk.spil.computer og dk.edb.internet.udbydere)

--
Med Venlig Hilsen

Kasper

Fra : Bobber

Dato : 20-04-01 16:23

"Kasper (TSW)" <kasper@tsw.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

forestille mig at det er noget sikkerheds noget, men det må da være >muligt?

Hvis du har fået ProAccess, jo så er det "noget sikkerheds noget", hvis du
har fået Netexpress så burde det virke, det gør mit da. Hvordan ser din IP
ud (antal cifre) ?

Bobber

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-01 16:26

"Bobber" <NOSPAMbobber22@hushmail.com> wrote in message

> [...]
hvis du
> har fået Netexpress så burde det virke, det gør mit da. Hvordan ser

Efter hvad jeg kan se, har han 62.243.16.163

Fra : Bobber

Dato : 20-04-01 16:33

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> "Bobber" <NOSPAMbobber22@hushmail.com> wrote in message

> hvis du
> din IP
>

> Efter hvad jeg kan se, har han 62.243.16.163

Ja så burde der ikke være nogen problemer med GameVoice, det der kunne
tænkes at være et problem ved eksempelvis ProAccess, er at IP-nummeret der
(mig bekendt) "mangler" de sidste 3 cifre. Spørg mig ikke om flere detaljer,
der er bare noget jeg har hørt.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-04-01 16:48

"Bobber" <NOSPAMbobber22@hushmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænkes at være et problem ved eksempelvis ProAccess, er at IP-nummeret der
> (mig bekendt) "mangler" de sidste 3 cifre. Spørg mig ikke om flere

Det er noget vrøvl...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bobber

Dato : 20-04-01 16:50

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9bplls$2vr6$1@tnews.inet.tele.dk...

> Det er noget vrøvl...

Jamen så forklar da hvordan det så hænger sammen....

Fra : Christen Stephansen

Dato : 20-04-01 17:10

> Jamen så forklar da hvordan det så hænger sammen....

Som Martin siger: Det er noget vrøvl. Noget vrøvl der ikke kan forklares.
Det du siger har ikke hoved eller hale i IP, det passer ikke ind nogen
steder. Det er som at sige "en flagstang med kofanger".

/Christen Stephansen

Fra : Bobber

Dato : 20-04-01 17:22

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det du siger har ikke hoved eller hale i IP, det passer ikke ind nogen
> steder. Det er som at sige "en flagstang med kofanger".

Ok, så siger vi det, jeg prøvede blot at hjælpe manden lidt.

Bobber

Fra : Bent skohorn

Dato : 20-04-01 22:35

> Ok, så siger vi det, jeg prøvede blot at hjælpe manden lidt.
>
> Bobber

Du hjælper ikke folk ved at fylde dem med nonsens. Hvis man ikke har noget
fornuftigt at sige bør man tie stille. Med andre ord, udtal dig ikke om ting
du ikke ved noget om.

asdksa

Fra : Simon Skals

Dato : 20-04-01 17:14

It seems Bobber wrote:
> [...]
>(mig bekendt) "mangler" de sidste 3 cifre. Spørg mig ikke om flere detaljer,

Jeg har IP-adressen 2, og jeg kan godt komme på GameVoice.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bobber

Dato : 20-04-01 17:23

Flot !

Fra : Bent skohorn

Dato : 20-04-01 22:42

[omarrangeret grundende citeringsfejl fra bobbbbers side :]

> Flot !

Nej bobber, det er DIG der har lavet noget flot. Du har netop lavet hele
internettet om (genial ide) til at bestå af 254 brugbare ip'er .. btw.. min
er 4.. jeg kom på nettet 2 dage efter hr. Skals.

Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 20-04-01 18:49

>Efter hvad jeg kan se, har han 62.243.16.163

Jeps, men er den fast med NE eller er den dynamisk? Anyway, jeg har kun
prøvet med en person, hvor jeg hverken kan connecte eller hoste. Måske er
der en af jer der gider at prøve med mig? Jeg kan evt. kontaktes på ICQ nr.
33482681, hvis der er en der vil være så venlig

--
Med Venlig Hilsen

Kasper (TSW)

www.tsw.dk - The SoftWare You Need!
www.udvikleren.dk - What Developers Need!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-01 19:07

"Kasper (TSW)" <kasper@tsw.dk> wrote in message

> Jeps, men er den fast med NE eller er den dynamisk?

Din Ip er stadig 62.243.16.163

Hvis du har sat din Router til IKKE at logge af, ved inaktivitet.. Er
den den samme. indtil du "logger af"

men ja, den er dynamisk...

Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 20-04-01 19:24

Hej Bjarke...

>Hvis du har sat din Router til IKKE at logge af, ved inaktivitet.. Er den
den samme. indtil du "logger af"

Den mulighed har jeg ikke lige set. Tænker du på 192.168.1.1? Den mulighed
synes jeg nemlig ikke lige at jeg kan se? Ikke fordi jeg har lyst til at
sætte den til eller noget

Fra : Bent skohorn

Dato : 20-04-01 22:45

> [...]
> synes jeg nemlig ikke lige at jeg kan se? Ikke fordi jeg har lyst til at

Hvor kommer rfc1918 ind i det her ? Din lan ip kan ikke bruges til en dart
af folk... kun af dig selv(så du ved hvor du skal forwarde evt. porte ind)..

srfdsjds

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-04-01 16:34

"Kasper (TSW)" <kasper@tsw.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne ikke connecte til
> andres chat sessions, og de kunne ikke connecte til min.

Kan GameVoice køre med NAT?

Fra : Bent skohorn

Dato : 20-04-01 22:46

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
> "Kasper (TSW)" <kasper@tsw.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan GameVoice køre med NAT?

Ja. Men kun een person pr. ip, d.v.s at to mennesker på rfc1918 net routet
gennem samme public ip ikke kan gå på f.eks hver deres GV server (ejheller
på den samme) - microsoft er voldseje.

dsfdsfds