Bremser og syn
Fra : Andersen [2500]

Dato : 07-01-04 22:54

Står for at skulle til syn. Imellemtiden syntes jeg at mine
bremser "hugger" lidt i det når jeg "mellembremser".
Vil det være noget man bliver afvist på, eller slipper
man med en anmærkning.
Jeg har kigget lidt på skiver og klodser, og det ser ud til
at skiverne har fået nogen fuer, somom der har ligget en
sten eller lign. mellem klods og skive. Men helt ærligt så
er jeg ikke meget for at skulle skifte skiver i dette vejr,
derfor dette ?. Så kan jeg skifte skiver til sommer

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-01-04 23:42

skift dem dog, det tar kun 15 minuttter, eller kør en tur til bremsetest for
50 kr og se hvor slemt det er. Bremser den for dårligt /skævt kaseres den,
og så er det 400 ud af vinduet til synsmanden...

Fra : Brizz

Dato : 08-01-04 00:20

> [...]
> er jeg ikke meget for at skulle skifte skiver i dette vejr,
> derfor dette ?. Så kan jeg skifte skiver til sommer

Hvis det bare er fuger rundt så vil du ikke mærke det da det jo ikke kommer
på tværs af "bremseretningen" mellem skiver og klodser. Men hvis den hugger
bare lidt kasserer de den. Du kan mangle en pære og ting i den stil og de
godkender den. men dårlige bremser stejler de over!

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Max[DK]

Dato : 08-01-04 09:24

> [...]
> bare lidt kasserer de den. Du kan mangle en pære og ting i den stil og de
> godkender den. men dårlige bremser stejler de over!

Ja det er dog også det rigtige, hvad villle formålet ellers være?

/Max

Fra : Andersen [2500]

Dato : 09-01-04 19:18

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare lidt kasserer de den. Du kan mangle en pære og ting i den stil og de
> godkender den. men dårlige bremser stejler de over!

Øv det er pisse koldt udenfor på denne årstid.
Nå men der er vel ingen vej udenom