FU:EL hvor blev de af?
Fra : Rosenkrantz

Dato : 07-01-04 22:31

Der blev spurgt til FU:EL (hvad det så end er)
og så ender det i en snak om en udlænding der hedder Williams....hvem får
noget ud af det?
:p

Fra : Stig Sørensen

Dato : 07-01-04 22:52

"Rosenkrantz" <none@nowhe.re> wrote in message
> Der blev spurgt til FU:EL (hvad det så end er)
> og så ender det i en snak om en udlænding der hedder Williams....hvem får
> noget ud af det?
> :p

Hvad får du ud af at starte et nyt emne om dette ?

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 07-01-04 22:55

On Wed, 7 Jan 2004 22:30:49 +0100, "Rosenkrantz" <none@nowhe.re> wrote:

>Der blev spurgt til FU:EL (hvad det så end er)
>og så ender det i en snak om en udlænding der hedder Williams....hvem får
>noget ud af det?
>:p
Sådan er det tit med "samtaler" - de begynder et sted, og ender et helt andet.
FU:EL er iøvigt det kedelige resultat af et smart tvshow, hvor en masse unge
mennesker - hvoraf de fleste er aldeles uden talent, prøver kræfter med scenen
for til sidst at ende i et band, hvis største fordel er, at de har haft en
sindsyg eksponering, som ville koste adskillige milioner kroner, hvis det var
en almindelig reklamekampagne.

--
"Hot shock waves charge the air...all heads are banging...fists pumping
everywhere...guitars are cranking!" - Judas Priest

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-01-04 17:56

Rosenkrantz wrote:

> Der blev spurgt til FU:EL (hvad det så end er)
> og så ender det i en snak om en udlænding der hedder Williams....hvem får
> noget ud af det?

Man kunne måske udlede at svaret på dit oprindelige spørgsmål må være
noget i stil med "Ja, åbenbart"

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-01-04 18:22

Robert Eriksen wrote:

> Man kunne måske udlede at svaret på dit oprindelige spørgsmål må være
> noget i stil med "Ja, åbenbart"

Ifølge kalenderen på http://www.fu-el.dk/index.php var det sidste der
skete, at Martin blev 21 år.... den 18. marts.
Ellers kan du se alt det nye på http://www.fu-el.dk/news.php

Fra : Rosenkrantz

Dato : 08-01-04 20:49

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Man kunne måske udlede at svaret på dit oprindelige spørgsmål må være
> noget i stil med "Ja, åbenbart"

Nu stillede jeg ikke det oprindelige spørgsmål - jeg undrede mig blot over
at spørgeren for det første ikke fik den hjælp han bad om, for det andet at
man begyndte at duskutere noget helt tredie....men sådan er usenet....

:)