Validering
Fra : Lisbet Laursen

Dato : 07-01-04 22:15

Validator W3C melder flg. fejl, som jeg ikke kan gennemskue, og som ikke
forklares:

Line 53, column 37: an attribute value literal can occur in an attribute
specification list only after a VI delimiter
<li><a href="comenius.htm">Comenius-class(1b
2003)</a></li>
^Det drejer sig om html 4
Transitional. Kan nogen hjælpe?Venlig hilsenLisbet

Fra : Benny Nissen

Dato : 07-01-04 22:26

"Lisbet Laursen" <lisbet@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> specification list only after a VI delimiter
> <li><a href="comenius.htm">Comenius-class(1b

Det betyder bare, at du ikke kan have et <li> tag uden et omsluttende tag
f.eks. <ul> eller <ol> (uordnet liste og ordnet liste)

--
Benny

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-01-04 22:43

"Lisbet Laursen" <lisbet@hotmail.com> skrev
> [...]
> 2003)</a></li>
> ^Det drejer sig om html 4
> Transitional. Kan nogen hjælpe?Venlig hilsenLisbet

Må vi se den side, der driller dig? Det ville gøre det meget lettere for os
at se hvorfor.
Giv os en URL.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin