Bryllup i Asminderød !!!
Fra : Palle Aase

Dato : 07-01-04 22:03

hej NG

jeg sidder med en daab her på fyn.
Verner Otto Jørgensen Greve, f. 3. januar 1927 i Højby.

hans far var Anders Christian Jørgensen Greve, f. 28-2-1884 ( på Horne
land)

mor Anna Mathilde Pedersen, f. 27-12-1887 ( men hvor ?? - det har jeg ikke
fundet, )

men så kommer det interessante. - viede i Asminderød kirke d. 14. august
1912.

så vågner sporhunden jo, - aha, - hun må være fra Sjælland, - men hvad
hjælper det når man sidder her på Fyn.

så Hvis du kender Anna Mathilde Pedersen, vil jeg meget gerne vide hvem
hendes forældre er.
- og selvfølgelig også hvor hun er født !

med venlig hilsen Palle

Fra : Palle Aase

Dato : 08-01-04 00:20

Jeg har fået et par breve i min "private" postkasse på denne henvendelse,
og har prøvet at besvare dem, - men får det i hovedet igen fra Serveren.

til Ketty kan jeg da kun sige, at det var da også det jeg prøvede på.

og til Alice,
jeg er temmelig ny på greve-navnet, men er ikke stødt på nogen udredning.
men et kik på folketællinger giver en del "Grever" både i Horne og andre
dele af sydfyn.
jeg er kun kendt med Anders Jørgensen Greve fra Horne der flytter til Højby
omkring 1920.
- men hvis jeg ser spor der peger mod Middelfart, hører du fra mig.

hilsen palle

hilsen til begge.

har nogen en formodning om, hvorfor jeg ikke kunne besvare henvendelserne ??

palle

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 08-01-04 21:38

Palle Aase wrote:
> Jeg har fået et par breve i min "private" postkasse på denne
> henvendelse, og har prøvet at besvare dem, - men får det i hovedet
> igen fra Serveren.
Klippet.
> har nogen en formodning om, hvorfor jeg ikke kunne besvare
> henvendelserne ??
>
> palle

Hej Palle!
Inden du svarer dem igen, så tjek lige "egenskaber" i de mails du fik.
Hvis Ketty er den samme som K. Thideman, kan du se, at hun har tilføjet
et FJERNDETTE. Så fjerner du FJERNDETTE inden du svarer hende igen. Du
skal ikke skrive hendes mailadresse her i gruppen uden FJERNDETTE, for
det er en form for sikring mod uønskede mails.

Du kan f.eks. ikke se min adresse og du skal fjerne et FJERN, hvis du
vil skrive til mig.

Du finder nok snart ud at at du også bliver nødt til at "kamuflere" din
adresse, for at undgå for meget spammail ................... men det
problem hører til i en helt anden gruppe.

(I øvrigt har jeg installeret en ekstra ting på min OE, som IKKE
refererer den foregående indlægsholders e-mailadresse, men kun
kaldenavnet. Dermed undgår jeg:

--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : K. Thidemann

Dato : 09-01-04 00:18

On Thu, 8 Jan 2004 21:37:49 +0100, "Jeannie Kristensen [4700]"
<ikke-muligt@intet.intet> wrote:

> [...]
>skal ikke skrive hendes mailadresse her i gruppen uden FJERNDETTE, for
>det er en form for sikring mod uønskede mails.

Hej Jeannie

Jo det er mig, men jeg har skrevet til Palle med min rigtige e-mail
adresse - der er kun her jeg benytter en 'dækadresse'

Mvh
Ketty Thidemann