Skærme
Fijala 3554
Hvordan er det nu med LG 1910B og 1910S ? ~
Fra : JK

Dato : 07-01-04 21:53

Hej

Iflg. prad.de er de begge s-ips

Er der erfaringer med det efterhånden ? Jeg ved, der har været megen
skepsis.

1910B virker mest tillokkende pga. dvi, medens 1910s tilsyneladende er
mere sikker som s-ips.

Tør man tro det ?

Har de en 19" s-ips skærm med både dvi og højttalere ?

Takker

mvh

John

Fra : Mule

Dato : 07-01-04 23:12

Hvis du kigger på forsiden af Prad.de, står der faktisk at de endnu IKKE er
med s-ips. LG havde annonceret dem som s-ips, men da prad.de fik en til
test, var den med MVA - og det er alle dem der er på markedet nu!
Men de "rigtige" 1910B med s-ips burde dukke op snart iflg LG, men har ikke
set nogen dato endnu.
Så jeg tror man lige skal vente et par måneder, til man er 100% på at få det
rigtige panel.

Fra : JK

Dato : 08-01-04 09:31

On Wed, 7 Jan 2004 23:11:39 +0100, "Mule" <trofastNO@SPAMtdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>set nogen dato endnu.
>Så jeg tror man lige skal vente et par måneder, til man er 100% på at få det

Takker !
Vi bliver gamle først.

mvh

John

Fra : E. Jensen

Dato : 08-01-04 09:53

> Takker !
> Vi bliver gamle først.

Ja tak! Personligt tror jeg det er fordi, LCD-producenterne har fundet ud af
at der er mere profit i LCD TV end LCD pc monitorer.

mvh E