magasiner
Fra : ANNIKA JENSEN

Dato : 07-01-04 21:35

Hej grp

Er der nogen som ligger inde med magasiner til en salon-riffel mrk.
manufrance, model REINA.( halvautomatisk), da jeg har fået mine magasiner
stjålet, og står nu med en riffel jeg ikke kan bruge. Man kan ikke købe
magasinerne mere.
Annika og Jonny Holm
jonesannika@get2net.dk

Fra : Thomas Hauerslev And~

Dato : 07-01-04 22:49

har i prøvet ebay og andre online markedspladser???

Thomas

Fra : Thomas Hauerslev And~

Dato : 08-01-04 16:05

eller mid-way dk og com