Debatforum,
Fra : kk

Dato : 07-01-04 21:38

Hej.

Jeg ved der findes div forums som freeware. Fx snitzforum..osv..

Jeg bruger b-one.net som webhotel og de styre .aps men jeg kan ikke lægge
database ind, det er vist noget de ikke kan håndtere endnu..

Så spørgsmålet er om, der findes et ligeså godt forum som freeware som
"bare" kan sættes ind og uden at bruge evt database??

Og hvis det findes, så vil da gerne have hjælp/info med opsætning af dette.

Mvh
Kasper

Og håber at dette emne er i rette bås denne gang, smed vist tidligere emne i
forkerte grupper. ;)

Fra : jopa

Dato : 07-01-04 21:49

kk <kaspser@hotmail.com> skrev bla:

> Jeg bruger b-one.net som webhotel og de styre .aps men jeg kan ikke
> lægge database ind, det er vist noget de ikke kan håndtere endnu..

Hmm intet problem hos b-one har da et par kunder der der kører PHP og MysQl

> Så spørgsmålet er om, der findes et ligeså godt forum som freeware som
> "bare" kan sættes ind og uden at bruge evt database??

Det gør der om de er bedre eller dårligere end med Database ved jeg ikke
Det er selvfølgelig altid ultimativt at have en Database til styring af
input, men det kan snilt lade sig gøre uden.

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Discussion_Boards/index.html

--
Mvh. John www.web-templates.dk
www.johns-web.dk www.jp-web.dk

Fra : kk

Dato : 08-01-04 12:43

"jopa" <jopa@pc.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

> Det er selvfølgelig altid ultimativt at have en Database til styring af
> input, men det kan snilt lade sig gøre uden.

Så fik jeg lavet mit forum.... er ret ny i denne typer forums, så tag en
kigger og giv evt feedback...
linkbutton findes på www.kejseren.dk

Fra : jopa

Dato : 08-01-04 12:57

kk <kaspser@hotmail.com> skrev bla:

> Så fik jeg lavet mit forum.... er ret ny i denne typer forums, så
> tag en kigger og giv evt feedback...
> linkbutton findes på www.kejseren.dk

Virker fint det gode kendte PHPBB

Fra : kk

Dato : 08-01-04 13:57

"jopa" <john@jp-web.INVALID> skrev i en meddelelse

> Virker fint det gode kendte PHPBB

Yes, og tak for indlægget..
Kan dette forum intigreres bedere i min HP?

Fra : jopa

Dato : 08-01-04 14:19

kk <kaspser@hotmail.com> skrev bla:
> Kan dette forum intigreres bedere i min HP?

Nej jeg tror det vil give problemer i netop dit design da det kræver at man
mindsker tabellerne i Forummet og det kan ikke klare en så stor
formindskelse desværre.

Har selv en gang brugt phpbb og integreret det i designet (et gammelt
design) men det duttede ikke specielt godt.

Fra : kk

Dato : 08-01-04 16:53

> [...]
>
> Har selv en gang brugt phpbb og integreret det i designet (et gammelt
> design) men det duttede ikke specielt godt.

Ved du så hvordan jeg får et billede ind under min profil når jeg har
skrevet/svaret som mange andre har?

vh
kasper

Fra : jopa

Dato : 08-01-04 17:06

kk <kaspser@hotmail.com> skrev bla:

> Ved du så hvordan jeg får et billede ind under min profil når jeg har
> skrevet/svaret som mange andre har?

Næ det kan jeg ikke huske. det må kunne lade sig gøre at tilføje billede når
du er logget ind som admin

Fra : kk

Dato : 08-01-04 22:19

> Næ det kan jeg ikke huske. det må kunne lade sig gøre at tilføje billede
når
> du er logget ind som admin

Ok. jeg søger videre