Nyt billede af Babe....igen :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 07-01-04 20:50

NU er der altså en der bliver nødt til at købe lille Babe, for ellers
er I tvunget til at blive bombarderet med billeder resten af hendes
liv! Såsom et splinternyt et som dette her: www.shunozahra.dk

Det kan I godt se...det går jo bare ikke vel??

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Charlotte

Dato : 07-01-04 21:00

Hej Louise...
"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i
> NU er der altså en der bliver nødt til at købe lille Babe, for ellers
> er I tvunget til at blive bombarderet med billeder resten af hendes
> liv! Såsom et splinternyt et som dette her: www.shunozahra.dk

Hvor er hun bare super-duper-over-nutte-lækker... *mmmmmm*!

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Helle

Dato : 07-01-04 21:17

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> [...]
> liv! Såsom et splinternyt et som dette her: www.shunozahra.dk
>
> Det kan I godt se...det går jo bare ikke vel??

*suuuuk* hvor er du bare ubeskrivelig ond!! gid jeg kunne købe hende
*sss*
Giv hende et kys fra mig *s*

Mvh. Helle

Fra : Leyna

Dato : 07-01-04 21:24

On Wed, 07 Jan 2004 20:49:58 +0100, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

>NU er der altså en der bliver nødt til at købe lille Babe, for ellers
>er I tvunget til at blive bombarderet med billeder resten af hendes
>liv! Såsom et splinternyt et som dette her: www.shunozahra.dk

*Jeg skal ikke ha' flere katte. Jeg skal ikke ha' flere katte. jeg
skal ikke ha' flere katte.mantra*

>Det kan I godt se...det går jo bare ikke vel??

Personligt vil jeg gerne se mange flere billeder! *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Flemming N.

Dato : 07-01-04 21:42

On Wed, 07 Jan 2004 20:49:58 +0100, in dk.fritid.dyr.kat you wrote:

>NU er der altså en der bliver nødt til at købe lille Babe, for ellers
>er I tvunget til at blive bombarderet med billeder resten af hendes
>liv! Såsom et splinternyt et som dette her: www.shunozahra.dk

Hvis ikke vi havde en regel her der siger at vi kun må have en kat, og
jeg samtidigt havde lidt penge i overskud så ville jeg spring til
for hun er da godt nok en rigtig sød dame

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 08-01-04 09:18

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> liv! Såsom et splinternyt et som dette her: www.shunozahra.dk
>
> Det kan I godt se...det går jo bare ikke vel??

Hej Louise.

Altså for min skyld kan du bare bombardere løs! For hun er da helt vildt
nuser .

Nej pjat....jeg håber da, at I snart finder et godt hjem til hende. Og ikke
mindste for jeres egen skyld! Puha, hvor må det være svært at sige farvel
til de kære små! Og det bliver nok ikke nemmere, jo længere man har dem hos
sig.

Så krydsede fingre herfra .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Janne & Jens Jørgen ~

Dato : 08-01-04 11:43

Hun er helt vidunderlig og jeg set dine billeder flere gange Meeen... Vi
har de dyr vi skal ha', 1 kat og 2 små hunde (siger min højtelskede) og
desuden er jeg nok mest til katte som også må komme ud. Vi bor meget
fredeligt....

Fra : johny møller

Dato : 08-01-04 14:02

hun er bare skøn. i min lejekontrakt står der MAX to dyr. og jeg har to
katte. men hvor ville jeg gerne bo på landet i et kæmpe hus så jeg havde
plads til mange dyr.
jeg forstår ikke folk kan sige farvel til sådan en lille nuller. jeg ville
beholde alle mine killinger hvis jeg fik sådan nogen. jeg kunne ikke
aflevere dem.
held og lykke.
vh bettina

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-01-04 13:12

Jeg skulle hilse fra Babe og sige mange tak til jer alle for de søde
ord Og jo, I har fuldstænidg ret i, at det er meget svært at sælge
hende, men der er desværre ingen vej udenom, selvom vi allerhelst
beholdte hende. Vi kan jo ikke beholde en killing, hver gang den bor
hos os i et længere stykke tid. Sådan blvier man desværre nødt til at
se realiteterne i øjnene

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : johny møller

Dato : 08-01-04 14:21

hej
jeg ved godt man er nødt ttil at skille sig af med dem. men derfor skal jeg
ikke have katte der får killinger for jeg vil beholde dem alle. jeg (og
sikkert min mor) husker tydeligt da jeg havde 2 angora kaniner og en
dværgkanin i en lejlighed på 85kvm2. og de to angora kaniner fik 11 unger
jeg ville ikke af med nogen af dem. de var jo søde men14 kaniner i en
lejlighed det var for meget for min mor. så hun gav dem til hendes veninde
der boede på en gård og der kunne jeg så besøge mine smu pusser og det var
meget hårdt for mig.
så jeg skal ikke have killinger.
VH bettina

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-01-04 13:28

Hej Betina!
Det er da også svært for mig at sælge mine killinger, og jeg gjorde
det ehller ikke, hvis vi ikke var blevet enige om at aflevere dem
selv. Det gør det hele meget nemmere, både for os og killingerne. Og
vi kører derfra med et smil på læben over at se hvor hurtigt og
selvsikkert de indtager deres nye hjem Og hvor glade de nye ejere
er for endelig at få deres længe ventede killing hjem Så er det
det hele værd Vi fælger jo også vores killinger efter de er blevet
solgt, og får tilsendt billeder og breve og besøger dem ind imellem.
Det er dejligt at se hvor godt de har det, og bliver møgforkælede

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : johny møller

Dato : 08-01-04 14:45

ja ok så er det nok nemmere. men jeg kan ikke stå for dyre øjne jeg er solgt
bare de kigger lidt sødt på mig. jeg kan ikke gøre det. men hurra for jer
der kan.*ss*
vh bettina

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-01-04 16:50

Jeg glemte lige at fortælle, at Babe kan ses på udstillingen i Kolding
d. 23/1, hvis der er nogen der skulle have lyst til at nusse