Sikkerhedskode på nokia 7250
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-01-04 20:18

Jeg er desværre kommet til at glemme min sikkerhedskode så jeg ikke kan
komme andre simkort i min telefon. Nogen der ved hvor mange cifre sådan en
er på? Skal jeg virkelig til at nulstille telefonen hvis ikke jeg kommer i
tanke om koden?

/Lars

Fra : Dragnet

Dato : 07-01-04 22:26

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> er på? Skal jeg virkelig til at nulstille telefonen hvis ikke jeg kommer i

Koden er på 5 cifre normal, og du kan heller ikke nulstille telefonen uden
koden. som standart er koden 12345

For at få nulstillet koden skal du have telefonen til service, eller så er
der måske en der unlocker telefoner der osse kan finde den for dig.

/Dragnet

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-04 07:20

> [...]
> er på? Skal jeg virkelig til at nulstille telefonen hvis ikke jeg kommer i

Hej.

Hvis du selv har ændret sikkerhedskoden skal du have den nulstillet vha. et
datakabel. Har du ikke ændret koden er det en af disse 6 standardkoder (kan
ikke huske hvilken kode der hører til hvilket mærke):
0000
00000
1111
11111
1234
123456

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-01-04 21:04

Lars Bjerregaard skrev i et indlæg på usenet:
> [...]
> kan komme andre simkort i min telefon. Nogen der ved hvor mange cifre
> sådan en er på? Skal jeg virkelig til at nulstille telefonen hvis

Den er ikke særlig hemmelig - hvis du har et almindeligt datakabel -
eller kender en der har et - af den ganske almindelige slags, der kan
bruges til at redigere telefonbøger, logoer og ringetoner med - og f.x.
programmet Logomanager - så kan du med det aflæse sikkerhedskoden.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk