MS Windows
briani 27239
NT4 stopper med blå skærm (dumping memory)~
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 19:53

Hej

Vi har en NT4 maskine, som ind i mellem stopper med blå skærm
der står noget med dumping fysisk memory ( jeg har ikke selv set det)
Er det evt. en hardware ting, RAM eller HD fejl eller software ?
Der er ikke ændret på maskinens opsætning de sidste 3 uger.
Den kører prg for en Citrix server, dvs ingen tastaturinput..

skæbnen vil at SYSOP-eksperten er på hospitalet så en god ide er velkommen..

mvh
Preben larsen

Fra : Snuden

Dato : 07-01-04 20:40

On Wed, 7 Jan 2004 19:52:31 +0100, "Preben Larsen"
<oz2boh(AT)vestnet.dk> wrote:

> [...]
>Den kører prg for en Citrix server, dvs ingen tastaturinput..
>
>skæbnen vil at SYSOP-eksperten er på hospitalet så en god ide er velkommen..

Det er en STOP-fejl; en fejlsituation som NT ikke kan håndtere,
hvilket medfører lukning af systemet. Hvad fejlen nærmere skyldes
fremgår af de første 2-3 linier i teksten på den blå skærm. For at
kunne give dig en ide er du nødt til at oplyse hvad der står i disse
linier.
--
Snuden