Update på kadett usælgelig?
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-01-04 17:26

Har netop "byttet" den væk for fgl:

Rep af 2 paneler på min anden kadett.

1200 kr.

Transporter ladvogn *LOL* den er vild ;), som kun skal have skiftet
udstødningen inden syn. - jeg har tjekket bund osv og den ser sgu rigtig
sund ud!

Er der nogen der ved hvor man får udstødninger til transporter ladvogn? Den
er fra 84....

Fra : Leonard

Dato : 07-01-04 18:20

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man får udstødninger til transporter ladvogn? Den
>er fra 84...

En VW med boxermotor bagi er vel bare en VW med motor bagi og om
delene er til en boble, transporter, caravelle eller enkelte Porsche
911 udgaver er vel ligegyldigt.
Hos VW kan du sikkert få lov at betale en god pris, hos en hugger skal
du nok være heldig, om Høyer og T.Hansen kan hjælpe aner jeg ikke. Jeg
ville spørge hos den lokale uautoriserede mekker, hvis jeg var dig og
alligevel ikke selv kan skifte den.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-01-04 12:39

benziner uden turbo...

Fra : Jacob

Dato : 08-01-04 17:46

Benzin eller diesel, med eller uden turbo - jeg er ved at skære en op ude i
laden. (Kalundborg)

Hilsen Jacob

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-01-04 12:39