CSS, <input type="file"> i Mozilla
Fra : Søren Gammelmark

Dato : 07-01-04 17:21

Jeg har problemer med at justere CSS-egenskaberne vedrørende
border for <input type="file"... /> i Mozilla. Det der undrer mig
mest er at der ingen problemer er med almindelige inputs, men at
problemet kun opstår ved type="file" og blandt andet i en
<select>. I begge tilfælde har jeg bare brugt style="border: 1px
solid black;" men det ændrer tilsyneladende ikke på udseendet.
Det virker godt nok i IE på alle komponenter.

Er problemet at jeg prøver noget der ikke er en del af
specifikationen eller skal der bruges en anden teknik?

Søren Gammelmark

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 08-01-04 10:10

Søren Gammelmark wrote:

> [...]
>
> Er problemet at jeg prøver noget der ikke er en del af
> specifikationen eller skal der bruges en anden teknik?

Hvis du benytter andre form elementer end simple input felter, så vil jeg anbefale dig at glemme
alt om at style dem. De bliver nemlig stylet forskelligt fra browser til browser og på tværs af
operativsystemer.

Så drop styling af input elementer og se i stedet det positive i situationen - at brugeren vil
altid kunne genkende hvordan hans form elementer ser ud.

Hintzmann c",)