6 kasser CATOKAY!
Fra : Rasmus MB

Dato : 07-01-04 12:19

Jeg har nu prøvet det "nye" vidunergrus CATOKAY, og må med sorg i
stemmen *g* konstaterer at hans majestæt (H. M. BoB) ikke ønsker at
benytte føromtalte grus, han har derfor givet mig lov til at sætte det
til salg's for højstbydende...

Jeg har fortalt ham, at det muligvis bliver svært, da de fleste herinde
sværger til samme mærke som ham, nemlig EC, men han mente at der nok
skulle være en enkelt eller to herinde der bruger Catokay?

Så kom med et bud? =o)

Med venlig hilsen
Rasmus MB

Ps. Hvis jeg ikke var en fattig student, ville jeg give det væk, men
prøver denne metode først....(ups, skød jeg lige mig selv i foden??)

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-01-04 13:31

Jatak! Øh, hvor var det, du boede henne?

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk eller ccc83450@vip.cybercity.dk

Fra : Rasmus MB

Dato : 07-01-04 15:57

> Benedikte Brisson skrev:
> Jatak! Øh, hvor var det, du boede henne?
>
> Venlig hilsen Dikte
> ---
> www.dikte.dk eller ccc83450@vip.cybercity.dk

Hey, Jeg håbede lidt du ville svare, fordi jeg kunne huske i sin tid, at
der i hvert fald var/er een der er yderst tilfreds med CO. Men jog bor i
Randers, og det er vidst ret langt fra dig?

Ved ikke om det kan betale sig at sende sådan noget?

Med venlig hilsen
Rasmus MB
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-01-04 16:23

Hej Rasmus,
Det kan faktisk betale sig at sende det... tror jeg. Hvad skal du have for
det?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Kate

Dato : 07-01-04 17:04

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> wrote in

> Hej Rasmus,
> Det kan faktisk betale sig at sende det... tror jeg. Hvad skal du
> have for det?
>
> Venlig hilsen Dikte

Ellers skal jeg til Århus, og Omegen af Auning, i weekenden den den 24-
25 Januar. Jeg kan da godt være mellemmand m/k hvis vi kan finde ud af
det. Jeg bor til daglig i Måløv

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Rasmus MB

Dato : 07-01-04 18:25

> Benedikte Brisson skrev:
>

> Hej Rasmus,
> Det kan faktisk betale sig at sende det... tror jeg. Hvad skal du have for
> det?

Jeg har sat det i den blå, til 150kr. hvad siger du til det?

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-01-04 19:37

Kære Rasmus,
Jeg siger HAPS! Du HAR solgt det *S*

Og Kate... hvis det er sådan så du gider at tage det med... *fedte fedte*,
så gir Svedsken da sikkert en kop kaffe.....

Venlig hilsen Dikte (som ved et uheld smed den ægte email ind i et link
tidligere i tråden)
---
www.dikte.dk - http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/

Fra : Rasmus MB

Dato : 07-01-04 19:50

> Benedikte Brisson skrev:
> Kære Rasmus,
> Jeg siger HAPS! Du HAR solgt det *S*

SUPER!

> Og Kate... hvis det er sådan så du gider at tage det med... *fedte fedte*,
> så gir Svedsken da sikkert en kop kaffe.....

Kender I to hinanden? Så vil det letteste jo være at jeg lavede
"handlen" med chaufføren (Kate) :p

...og i to så byttede? Så slipper vi for kontonumre og/eller porto osv.
osv.

Men jeg holder i hvert fald på "varen", og så kan du jo sende mig en
email, når det afhentes eller der er andet nyt...Så I kan få adresse mv.

Fra : Kate

Dato : 07-01-04 20:49

Rasmus MB <rbilleKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> Kender I to hinanden?

Næ, de gør vi ikke. Kun det vi har skrevet her, men jeg synes bare det
ville være lidt fjollet og bruge en masse porto når jeg alligevel skal
på familiebesøg i Århus

Vi kan lige maile privat på kryds og tværs omkring det praktiske i
dette så resten af gruppen ikke behøver at trækkes med vores OT indlæg