David Jason?
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 07-01-04 11:52

Halløjsa allesammen..

Da DR i går aftes viste første afsnit af A Touch of Frost synes jeg at
speakeren efterfølgende omtalte David Jason som "desværre afdød", eller
noget lignende.. Men jeg har da ikke hørt noget som helst om at han skulle
være afgået ved døden?? Er der tale om en lettere premature announcement,
eller er nyheden gået mine øre forbi (forvekslet David med John Thaw,
måske)? Eller har jeg bare fejlhørt speakeren?

-Thomas
www.fzc.dk/thomas/

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 07-01-04 12:14

Således skrev "Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> i dk.kultur.film Wed, 7
Jan 2004 11:52:20 +0100:

> [...]
>noget lignende.. Men jeg har da ikke hørt noget som helst om at han skulle

Hverken BBC, IMDB eller google melder ham død.

>Er der tale om en lettere premature announcement,
>eller er nyheden gået mine øre forbi (forvekslet David med John Thaw,
>måske)?

Det lyder sandsynligt at han har tænkt på John Thaw, det kan jo godt
være svært at holde styr på alle de horder af mavesure, tyraniserende
engelske politiinspektører...

Knud
--
I believe in animal testing.