ekko
Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 20-04-01 13:31

hej

Nu har jeg så endelig fået mig taget sammen til at skifte til Telmore. Jeg
har før benyttet mig af Sonofons net, og jeg undre mig over at der på TDC
net er meget ekko. Er det normalt?

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 20-04-01 13:59

"Hvad havde du forventet?? TDC SUX bigtime"

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 20-04-01 14:07

> "Hvad havde du forventet?? TDC SUX bigtime"

Til gengæld er der dækning i mit område, det kunne Sonofon ikke klare

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Hauge

Dato : 20-04-01 14:06

Hejsa

"LARZ NIELSEN" <larz_n@get2net.dk> wrote in message

> "Hvad havde du forventet?? TDC SUX bigtime"

Han havde nok ikke regnet med at der er nogen der kunne finde på at svare
som en idiot., men måske kunne komme med et seriøst svar istedet for..

Mvh Hauge

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-04-01 14:05

Dennis Thode Nielsen skrev:

>har før benyttet mig af Sonofons net, og jeg undre mig over at der på TDC
>net er meget ekko. Er det normalt?

Jeg har brugt det en lille smule for nogle måneder siden. Jeg
bemærkede ikke noget.

--
Bertel

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-04-01 14:51

Jeg har brugt TDC i flere år og har aldrig oplevet ekko, imens der har været
god sendestyrke!
Og det er ganske få steder i DK TDC ikke dækker.

/Mikael

Fra : |-TiTaN-|

Dato : 20-04-01 15:39

> Nu har jeg så endelig fået mig taget sammen til at skifte til Telmore. Jeg
> har før benyttet mig af Sonofons net, og jeg undre mig over at der på TDC
> net er meget ekko. Er det normalt?

Er der ikke altid liidt ekko på mobil samtaler?
Syns jeg da der er... ;)

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-04-01 22:30

Hej.

"Dennis Thode Nielsen" <thode@thode.dk> wrote:

>Nu har jeg så endelig fået mig taget sammen til at skifte til Telmore. Jeg
>har før benyttet mig af Sonofons net, og jeg undre mig over at der på TDC
>net er meget ekko. Er det normalt?

Nej, det er ikke normalt - Det må skyldes en tilfældighed, og er måske
væk imorgen, eller hvis du bevæger dig lidt rundt i landskabet.

Jeg har benyttet TDC's net siden 1987, først med NMT, og fra 92 med GSM.
I en periode for nogle år siden var det ganske normalt med mere eller
mindre ekko, men der blev så installeret noget "anti-ekko" software hos
TDC, og siden har der, stort set, ikke været problemer af den art.

--
M.v.h. Ole®

Fra : sbj

Dato : 31-07-01 17:21

Nogle gange er der også ekko på min med sonofon andre gange er der ikke men
det er meget irreterende...

Dennis Thode Nielsen <thode@thode.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bpa88$ms2$1@news.cybercity.dk...