Hjælp med ny sang...
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 07-01-04 09:38

Jeg har atter hørt en sang i radioen, som jeg har hørt nogen gange
efterhånden de sidste par dage.
Noget af omkvædet lydet således: Let's stay together, Oh yeah... In a sweet
harmony...

Det er måske ikke meget hjælp, men det er en mand med mørk stemme som
synger, og det er stille og roligt musik.

Håber på hjælp...

MVH

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Cassandra

Dato : 07-01-04 10:16

> [...]
>
> Det er måske ikke meget hjælp, men det er en mand med mørk stemme som
> synger, og det er stille og roligt musik.

Hejsa

Måske er det: The Beloved ??

VH,Cassandra

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 07-01-04 11:21

"Cassandra" <Cassandra_BechFjernDette@hotmail.com> wrote in message

> sweet

> Hejsa
>
> Måske er det: The Beloved ??
>
> VH,Cassandra

Det er lige præcis den sang, mange tak for hjælpen!

MVH

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-01-04 14:53

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofanet.dk> skrev emnelinien Re: Hjælp med
ny sang......

Har du sovet de sidste 10 år, siden du kalder den for en ny sang (den er fra
1993)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peter G

Dato : 07-01-04 14:39

GREGERS HANSEN skrev:

> Jeg har atter hørt en sang i radioen, som jeg har hørt nogen gange
> efterhånden de sidste par dage.
> Noget af omkvædet lydet således: Let's stay together, Oh yeah... In a
> sweet harmony...

The Beloved - Sweet Harmony

Du bør se videoen.

--
M.v.h. Peter.

Fra : Chris

Dato : 07-01-04 14:44

On 7 Jan 2004 13:39:10 GMT, Peter G <PeterG@despammed.com> wrote:

>The Beloved - Sweet Harmony
>
>Du bør se videoen.

Du bør høre alt det andet, som de også har lavet

Chris
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : Jacob E.

Dato : 07-01-04 14:51

"Peter G" <PeterG@despammed.com> wrote in message

> The Beloved - Sweet Harmony. Du bør se videoen.

Er det ikke den med alle de nøgne mennesker???

Jacob E.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-01-04 15:13

"Jacob E." <not@realmail.ok> skrev i en meddelelse
> Er det ikke den med alle de nøgne mennesker???

jo
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Akalias

Dato : 07-01-04 15:34

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3ffc13d3$0$27385$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Jacob E." <not@realmail.ok> skrev i en meddelelse
>
> jo

Men man ser jo ikke noget!

Fra : Peter G

Dato : 08-01-04 07:00

<"Akalias" skrev:

> Men man ser jo ikke noget!

Man ser det man skal og så er der heldigvis også overladt noget til
fantasien.

Det er IMØ en yderst smagfuld video der passer godt til sangen.

--
M.v.h. Peter.

Fra : Ralph

Dato : 07-01-04 17:08

"Peter G" <PeterG@despammed.com> skrev i en meddelelse
> GREGERS HANSEN skrev:
> The Beloved - Sweet Harmony
>
> Du bør se videoen.

Som kan downloades eller streames fra denne side

http://www.thebeloved.com/ , click på videos

--
venligst
Ralph