Kørelejlighed Odense-Kolding søndag?
Fra : Pernille Scharff

Dato : 07-01-04 09:45

Hej folkens,

er der nogen venlige fynboer, der skal på udstilling i Kolding om søndagen
og har plads til lille mig - uden kat?

Jeg skal nok sidde pænt stille og give mit bidrag til benzinen - og jeg gi'r
gerne en hånd med at slæbe tasker, katte m.m. og hvis I ellers mangler
ekstra hænder.....

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-01-04 09:55

Hej Pernile!
Du er da meget velkommen til at køre med os Vi er kun os to og to
katte, så vi skulle da nok finde plads til lille dig Om ikke andet
på tagbagagebæren *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Pernille Scharff

Dato : 07-01-04 09:59

LOL - godt så, men jeg vil helst være fri for tagbagagebæreren

Vi snakkes lige ved når vi nærmer os den store dag!

/Pernille

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-01-04 10:01

Nææhhh jeg har da vidst vænnet imig til at udstille om søndagen
efterhånden *G* Vi kommer kun lørdag til Kolding Så slap du også
for den tur på tagbagagebæren *G*

Fra : Pernille Scharff

Dato : 07-01-04 10:25

Tænk, jeg var da også sikker på at der var semilanghår om søndagen! Men så
vil jeg gerne have et lift lørdag i stedet for...."mine" killinger kommer jo
nok om lørdagen vil jeg håbe

/Pernille

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-01-04 10:50

Hej Pernille!
Jamen, så er du selvfølgelig stadig velkommen

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

On Wed, 7 Jan 2004 10:24:33 +0100, "Pernille Scharff"