Opsporing
Fra : Hans Hjeds

Dato : 07-01-04 09:32

Hvordan kan jeg finde følgende personer?

Bedstefar og -mor: M. og Th. Halvorsen som boede Evanstonevej i Hellerup
omkring 1940.
Mor: Elly Halvorsen gift Bruun-Christensen boede efter bryllup i Store
Heddinge.
Børn: Ulla og Annelise Bruun-Christensen bopæl ukendt,
begge er antagelig gift og har skiftet navn.

Det er børnene jeg gerne vil finde.
mvh
Hans Hjeds

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 07-01-04 10:12

"Hans Hjeds" <hhjeds@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan jeg finde følgende personer?
> omkring 1940.

Landsarkivet på Jagtvej - Kirkebogen Hellerup Sogn,

Rigsarkivet, folketællingen 1940 og 1950 - originalskemaerne.
(kræver tilladelse - og oplysningerne er fortrolige)

Stadsarkivet, telefonbogen - evt. KRAKs vejviser
I Gaderegistret kan folk følges fra år til år (når man kender adressen)
KRAK er til rådighed på alle arkiver. Navneregistret kan give adressen
(forudsat personerne er registreret).

Folkeregistret (forespørgsel koster 52,50).

..... Aha, børnene fra Store Hedinge - er det ikke meget senere?
På Evanstonevej 8 C, 1. bor Frue E. Bruun-Christensen iflg. KRAKs
gaderegister 1966.
Det kunne jo være moster Elly? Enke? Fraskilt?

Er det personerne du vil i kontakt med, så kan forespørgsel i
Folkeregistret være en af de få muligheder for at spore helt frem til i
dag - hvis man ikke vil benytte "Sporløs"-metoden med at opsøge naboer

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 07-01-04 11:37

<Er det personerne du vil i kontakt med, så kan forespørgsel i
<Folkeregistret være en af de få muligheder for at spore helt frem til i
<dag -
********
Formedelst 52 kroner pr. efterlyst næse.
Og med den untagelse at, hvis den efterlyste har skjult adresse, (der kan
være mange årsager) siver der intet ud af Folkeregistret.
Hilsen een der har prøvet det ;-(
Flemming Svendsen.

Fra : Hans Hjeds

Dato : 08-01-04 09:40