Spil søges desperat!! Hjæælp
Fra : Lennon\(8700\)

Dato : 07-01-04 05:46

Hej allesammen.

Først undskyld hvis det er en forkert gruppe.

Jeg søger et simpelt gammelt spil.. Det er faktisk bare en enarmet tyveknægt
det hedder Cherry Master. Det er en 9 linies maskine med 7ere, kirsebær,
klokker og bar.
Jeg har forsøgt og finde det via google og andre diverse ting men desværre
uden resultat

Jeg håber inderligt der er en venlig sjæl som har det og vil sende det til
mig.

Mvh Lennon

Fra : /Ole

Dato : 07-01-04 13:33

Her er en lille men ganske fin online maskine, indtil du finder den.
http://www.unreelslots.com/videopoker/horizontal.html

Ellers prøv at søge på abandonware, så har du måske heldet med dig.

/Ole

Fra : Frank Pedersen

Dato : 08-01-04 14:34

du skal søge på MAME..
de har det gode gamle cherry master

Fra : Lennon\(8700\)

Dato : 08-01-04 15:04

"Frank Pedersen" <vappe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> du skal søge på MAME..
> de har det gode gamle cherry master

Hej Frank og takker.

Hvordan virker det der mame? Jeg har downloadet 2 versioner men når man
prøver og spille skriver den bare file not found?
Jeg har heller ikke haft heldet med mig til og finde cherry master.
Håber du kan hjælpe.

Mvh Lennon

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-01-04 15:55

Lennon(8700) wrote:
> [...]
> man prøver og spille skriver den bare file not found?
> Jeg har heller ikke haft heldet med mig til og finde cherry master.

Du skal downloade spillene seperat. Cherry Master er tilsyneladende her:
http://emulazione.multiplayer.it/mamend/roms_unemulated.htm
Men det er slet ikke emuleret i MAME. Jeg ved ikke om der findes en
anden emulator du kan spille det i.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-01-04 16:00

Lennon(8700) wrote:
> "Frank Pedersen" <vappe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hej Frank og takker.
>
> Hvordan virker det der mame? Jeg har downloadet 2 versioner men når
> man prøver og spille skriver den bare file not found?

Hvordan MAME virker? Det er en lang historie. Hvordan man bruger MAME er
straks lidt mere overskueligt - hvis du har hentet Mame32 er det jo bare
at kigge i 'help' menuen. Ellers kan du læse den danske udgave af FAQ'en
www.mame.net - den er nok lidt forældet men grundprincipperne holder
stadig. Hvis du stadig har problemer så spørg her i gruppen, der er da
nogle stykker herinde der bruger MAME.
Hvis du får 'file not found' så er det nok fordi du ikke har det spil du
prøver at starte.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-01-04 15:55

Frank Pedersen wrote:
> du skal søge på MAME..
> de har det gode gamle cherry master

Nej, Cherry Master er ikke emuleret i MAME.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?