N-gage
Fra : K Schou

Dato : 07-01-04 01:06

Nokia N-Gage ??
Nogen der ved hvilken type memory card , maks størelse mb. og hvor de evt.
kan købes ??
Mvh. KS

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 07-01-04 20:01

"K Schou" <k@schou.mail.dk> wrote in message
> Nokia N-Gage ??
> Nogen der ved hvilken type memory card , maks størelse mb. og hvor de evt.
> kan købes ??
> Mvh. KS

Frit fra humommelsen:
MMC type, max 128 MB officielt understøttet.
Kan købes mange steder, kig på edbpriser.
Mvh
Anders O

Fra : Jørgen

Dato : 08-01-04 09:04

> Frit fra humommelsen:
> MMC type, max 128 MB officielt understøttet.
> Kan købes mange steder, kig på edbpriser.

Det er SD kort der skal bruges....

Fra : Jensn

Dato : 08-01-04 09:07

"Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er SD kort der skal bruges....

SD-kort ??

Fra : Ebbe

Dato : 08-01-04 09:45

Jørgen skrev:

> Det er SD kort der skal bruges....

Forkert. N-gage(og de andre S60) skal have MMC.

Ebbe

Fra : Sabine Ernst

Dato : 08-01-04 14:47

I en nokia 3660 kan der i hvert fald ikke andvendes SD kort og det er også
en serie 60, det skal være MMC kort. Et 128 MB kort kan købes bl.a. hos
shg.dk til 379 kr.

Fra : Jørgen

Dato : 08-01-04 23:00

Flot mig selv... jeg trækker lige det i mig igen hehe..... var for dovn til
at kigge i min 6600, men det er selvfølgelig som Ander skriver MMC ram.....
jeg prøvede først i tidernes morgen, at putte SD i, men de kunne ikke rigtig
passe deri og fik det så byttet til MMC... troede bare det var omvendt, men
det var det ikke.... Sorry Anders