Jubiii - sne!!!
Fra : Ann K

Dato : 07-01-04 01:11

Hejsa.
Uhhh - kan næsten ikke vente til i morgen formiddag... da skal jeg lukke
Namacoola ud i løbegården, hvor hun for første gang i sit liv skal prøve at
være ude i sne
Nøjjj - hvor jeg glæder mig til at se hende!!!
Krydser lige fingre for at sneeen ikke smelter væk i løbet af natten...
Og sæ'fø'li skal jeg nok lægge nogle billder i mit album
--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-01-04 08:53

Hmpf! Vores sne er forsvundet i løbet af natten fordi vi har ahft en
masse regn. Vi havde ellers et smukt snelandskab i 2 dage!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Ann K

Dato : 07-01-04 23:47

Hej Louise.
Tja... det var så helt lige meget med det der sne-noget!
Namacoola skulle da _i hvert fald! ikke ud i det!!!! Det var FARLIGT! *suk*

Hun sad i døren ud til løbegården i næsten 1 time - men var altså ikke til
at drive derud... heller ikke selv om hendes ææælskede Aske frejdigt
spankulerede rundt
Så jeg byttede om på hende og Kludetæppet... der lykkeligt brugte ca 2
timer på at lege med alt det sjove hvide

Mvh Ann - og "Kylling" ;)