Rense rødvin af bilsæder
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-01-04 00:48

Kære NG

For lidt over 2 måneder siden blev der spildt noget rødvin på bagsædet
af min mor og stedfars "nye" bil.

Men min mor har så prøvet alt for at få renset sæderne og det eneste
resultat hun får ud af det er at der stadigvæk bare er skjolder. Derfor
har de overvejet at kører den forbi en af de der "bilshinere" og s¨å få
dem til at rense sædet ordentligt. Her er dert så at mine spørgsmål de
kommer

1:
Hvor kan man få dført sådan en omgang sæderensning i nærheden af
Fredericia/Vejle og/eller Kolding

2:
Hvad koster sådan en behandling

3:
Er der nogen garanti for at pletterne forsvinder for tid og alt evighed
eller kan man godt komme ud for at resultatet bare er det samme skjolder
som min mor allerwede har været ude for?.

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen

Fra : Soren Kuula

Dato : 07-01-04 02:39

Thunderbird [7100] wrote:
> Kære NG
>
> For lidt over 2 måneder siden blev der spildt noget rødvin på bagsædet
> af min mor og stedfars "nye" bil.

Det var da altid noget at det var bagsædet :)

Forbrugerstyrelsen har lavet en pjece om fjernelse af forskellige
pletter. Den ligger som pdf et eller andet sted på deres site, kig der
og prøv selv .. ?

MVH
Søren

--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 07-01-04 02:50

Går ud fra at der er prøvet med danskvand uden citrus ??

Erik Elbarto

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-01-04 03:55

On Wed, 7 Jan 2004 02:50:14 +0100, "Elbarto Simsoniac"
<ElbartoFJERNDETTE@mail.dk> wrote:

>Går ud fra at der er prøvet med danskvand uden citrus ??

Min mor har prøvet samtlige tricks i bogen.
Flemming Jacobsen

Fra : Mads Stetter

Dato : 07-01-04 06:22

Thunderbird [7100] wrote:

> Min mor har prøvet samtlige tricks i bogen.

Og det der OXI.Clean?

Det har vi i hvert tilfælde haft gode erfaringer med!

MVH Mads Stetter

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-01-04 13:47

On Wed, 7 Jan 2004 06:22:10 +0100, "Mads Stetter"
<m_stetter@hotmail.com> wrote:

>Og det der OXI.Clean?
>
>Det har vi i hvert tilfælde haft gode erfaringer med!

Hun har prøvet Oxi-Clean, Quick & brite (mener jeg det hedder) og mange
af de andre "mirakel" rensemidler. Men resultatet bliver det samme,
nemlig at det stadig kommer skjolder da hele sædet ikke kan tørre
samtidigt.
Flemming Jacobsen

Fra : Mads Stetter

Dato : 07-01-04 17:54

Thunderbird [7100] wrote:

> [...]
> mange af de andre "mirakel" rensemidler. Men resultatet bliver det
> samme, nemlig at det stadig kommer skjolder da hele sædet ikke kan

Hmmm. hva så med Rodalon? det kan fåes i Matas!

MVh Mads Stetter

Fra : hamselv

Dato : 07-01-04 14:12

Kan du ikke sende et par billeder af skaden

vi kan måske trylle lidt

--
VH
Flemming

Fra : *trads*

Dato : 07-01-04 20:03

Jeg bruger ALTID hvidvin til at fjerne rødvin med...
Ja det lydder mærkelig - Men aldrig har det kunne ses efterfølgende at der
var spildt Rødvin.