Spørgsmål omkring AsRock K7S8X R3, Ram og ~
Fra : Andreas DTU

Dato : 07-01-04 00:42

Hej!

Jeg håber I kan hjælpe mig med nogle af mine spørgsmål:

Jeg overvejer ovenstående MB, da det er meget billigt og ser rimeligt ud.
Min plan er at begynde med min nuværende Duron 1300 cpu og senere at
opgradere til en kraftigere XP+ cpu, men jeg har ikke tidligere benyttet
DDR-Ram og de kører jo ved forskellige hastigheder og dette MB kan bruge op
til DDR400 ram, men vist ikke med så langsom en cpu, men kan samtidigt ikke
bruge langsomme ram med en hurtig CPU, kan man købe hurtigere ram og lade
dem køre langsommere? Hvad gør I andre, skifter rammene hver gang I
opgraderer? Har I noget godt/skidt at sige om dette MB eller MB's med
SiS746FX chipsen? Andre forslag eller ting jeg bør vide?

På forhånd tak.

Mvh

Andreas

andreas_dtuFJERNDETMEDSTORT@ofir.dk

Se hvad jeg har til salg på:
http://www.student.dtu.dk/~s022128/
Bl.a. bærbar Dell P3 850 og TI-92 grafregner

Fra : T. Mogensen

Dato : 07-01-04 19:34

"Andreas DTU" <andreas_dtuFJERNDETMEDSTORT@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se hvad jeg har til salg på:
> http://www.student.dtu.dk/~s022128/
> Bl.a. bærbar Dell P3 850 og TI-92 grafregner

Hej

Det kører upåklageligt!
Også med en Duron med op til 2 stk DDR333, men ikke DDR400.
Det er forresten SiS748 chips på R3.

Mvh. Terkel