Småtisseri??
Fra : Betina Hansen

Dato : 07-01-04 00:21

Hej gruppe...

jeg har den dejligeste amerikanske bulldog tæve på 1½ år nu. men der er bare
lige det at hun er begyndt at gå og småtisse rundt omkring i nattetimerne
når vi sover og når hun er alene hjemme både tisser og laver hun på gulvet
også selvom at det kun er meget kort tid hun er alene... nogen
forklaring/gode råd?? sæligt med det småtisseri om natten!

Lidt om hendes baggrund:

jeg fik hende fra en familie for godt 3 måneder siden hvor hun have boet
sammen med sin søster på 50M2 og det var altid hende der fik skylden for alt
og altid hende der fik en på kassen...
Før det har hun været hos en familie hvor hun blev gennembanket og
mishandlet.
nu er hun blevet en glad og tryk hund igen men hendes tidl. liv har
selvfølgelig sat sine præg på hende, og hun bliver bange og nervøs når man
skælder hende ud også selvom jeg ikke råber vildt over hende..
jeg kunne aldrig finde på at ligge hånd på hende og det ved jhun nok også da
hun er meget trykhedssøgende og følger mig som en magnet.

Jeg fatter ikke at folk kan få sig selv til at øve vold mod deres dyr!!

well... men jeg kan ikke lige greje hvorfor hun er begyndt at småtisse rundt
i huset om natten.. hun har adgang til stor gårdsplads hele dagen og kommer
også ud inden sengetid og tisser???
det er først nu i de sidste 14 dage hun har gjordt det!

Fra : Pia J

Dato : 07-01-04 08:34

"Betina Hansen" <stald.aamosegaard@privat.dk> wrote in message
> [...]
> også selvom at det kun er meget kort tid hun er alene... nogen
> forklaring/gode råd?? sæligt med det småtisseri om natten!

Blærebetændelse? Løbetid på vej?

:Pia

Fra : Betina Hansen

Dato : 07-01-04 12:30

hej pia.

hun er i løbetid nu og har været det siden lige før jul.
ja jeg tænkte også på blærebetændelse men ville lige høre om det evt. også
kunne være andet.

Fra : Lou

Dato : 07-01-04 10:08

> [...]
> også ud inden sengetid og tisser???
> det er først nu i de sidste 14 dage hun har gjordt det!

Hej...

Jeg syntes at du skulle få en dyrlæge til at se på hende, om det er
blærebetændelse eller noget andet fysiologisk før end alt andet!

Det er da lettere at komme igang med behandling hvis man udelukker
først!

mvh
Lou

Fra : x Vuf x

Dato : 07-01-04 12:36

Wed, 7 Jan 2004 00:20:41 +0100, Betina Hansen wrote:

> [...]
>også ud inden sengetid og tisser???
>det er først nu i de sidste 14 dage hun har gjordt det!

Det kunne godt lyde, som om hun har blæresten!

--
Mvh Sonja P. http://www.sonpet.dk sonpet@***pc.dk fjern de 3 *
-