bundlag
Fra : Jakob

Dato : 06-01-04 23:33

Hej NG

Jeg har problemer med rigtig at få mine planter til at gro, kan det
skyldes at bundlaget ikke er tykt nok? Bundlaget er 3 cm tykt, det er
grovkornet sten, dvs. omkring en 3-5 mm

Mvh Jakob

Fra : Henrik Lohse

Dato : 06-01-04 23:43

"Jakob" <s031822@student.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg har problemer med rigtig at få mine planter til at gro, kan det
> skyldes at bundlaget ikke er tykt nok? Bundlaget er 3 cm tykt, det er
> grovkornet sten, dvs. omkring en 3-5 mm

Hej Jakob

Jeg vil mene at du skal op på min. 5-6 cm i tykkelse.
Har du gødning i bunden? Er dit lys i orden?
Jeg havde selv de samme problemer, men det blev klaret
med bundgøning og nye lysstofrør (Triton rør).

Hilsen Henrik