Freedom Fighter - hakker i enkelte baner
Fra : Agemam

Dato : 06-01-04 23:01

Hej NG

Jeg har fået spillet Freedom Fighter, hvilket er et fedt spil (men
Russerrne overtager magten i US, Hmm, tror jeg næppe), nå men til sagen.

I min glæde over spillet, installerede jeg det, og så skulle det afprøves,
men men men. Det hakker fuldstændigt åndsvagt i banerne, og det føles som om
at spillet afvikles i Slow Motion. Jeg har prøvet at "skrue" ned for de
forskellige effekter i spillet, men uden held.

Ligeledes har jeg derfor forsøgt med at finde frem til opdateringer, men
igen uden held. EA Games hjemmeside, står der at spillet kommer snart ??
(lidt underligt, når man kan spille det allerede) og IO Interactive, har
heller ikke nogen opdateringer af nogen art.

Hvad kan det skyldes ??

Jeg kan oplyse at jeg bruger Nvidia's nyeste driver (53,03) og den virker
fint under mine andre spil, så jeg ved ikke helt om det er her fejlen kan
ligge.

Alle svar på dette kan bruges

Min systemkonfiguration:

ECS Mainboard L4S8A2 P4 Compatible
Intel Pentium 4 - 2.533 Mhz Processor (FSB 533 Mhz)
512 MB DDR Ram (PC2700)
80 Gb 7.200 RPM, 8 MB Cache Harddisk
16(40) x Sony DVD (CD) Rom drev
Point of View, GeForce FX5600 256 MB Ram Grafikkort
OS: Windows XP Professionel (med Service Pack 1)
DirectX 9 installeret
Regards Agemam

ICQ: 92 51 12 11

Fra : Brian Lund

Dato : 07-01-04 03:41

> [...]
> at spillet afvikles i Slow Motion. Jeg har prøvet at "skrue" ned for de
> forskellige effekter i spillet, men uden held.

Har du prøvet at skrue opløsningen ned? - Jeg går næsten ud fra det... Hvis
ikke, hvilken opløsning kører du i?

Brian

Fra : Agemam

Dato : 07-01-04 19:24

Opløsningen i spillet har jeg prøvet at skrue ned for, uden held.

Fra : Sp@cey

Dato : 07-01-04 11:58

Du har ikke noget antivirus kørende?
Eller hvad med Directx 9b?

MVH Sp@cey

---

Fra : Agemam

Dato : 07-01-04 19:24

Jeg har Panda Antivirus kørende i baggrunden. Mht DirectX, så tror jeg lige
jeg vil prøve at opdatere til 9,0b

Tak