Min IE vil ikke af spille net radio i medi~
Fra : Dan

Dato : 06-01-04 22:24

Hejsa!

Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan kan af spille Net radio på min
IE/media player?

Nå jeg trykker på en af radio linkene på denne side
http://www.dr.dk/netradio/netradiohelp_direkte.shtml
Så kommer den bare frem og vil gemme filen! Den gå ikke i gang med at
afspille!??
Det har virket! Men nu vil den ikke mere!

Er der nogen der kan hjælpe med dette?

Jeg køre Win xp og IE 6,0.

På forhådn tak!

Mvh
Dan

Fra : Dan

Dato : 06-01-04 22:34

Jeg var lige lidt for hurtig!

Har klaret den med en geninstalliering af Win Medi player 9!

Mvh
Dan

Fra : Frede Sørensen

Dato : 09-01-04 22:54

Dan wrote:
> Jeg var lige lidt for hurtig!
>
> Har klaret den med en geninstalliering af Win Medi player 9!
>
> Mvh
> Dan

Ellers er det ind i explorer (stifinder)
funktioner>mappeindstillinger>filtyper, find asx (eller hvilken det nu er)
ogvælg under avanceret: "open" som standardinstilling

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/