"Blood of Lucifer"...hvem gi´r en øl ?
Fra : Nielsen

Dato : 06-01-04 21:25

Hej der !

Jeg har et lidt fjoget spørgsmål, som måske er blevet stillet før (en
søgning på overskrifter i gruppen gav intet, så tilgiv mig

Det handler om Uffe og drengene fra Tuborg-reklamen: Har de haft et
døds-agtigt metal(lisk band engang ??

Eller er det en form for "lærer Andersen fra Matador"-syndrom ? (I véd nok:
man bilder sig ind man har set ham stå blåfrossen ude på altanen, låst ude
af Misse...men det er aldrig blevet filmet !!

Jeg synes nemlig at man (jeg) har set noget for år tilbage med de gutter.
Hvis det er tilfældet, er reklamen endnu sjovere, for så de jo i stand til
at tage p*s på sig selv...og det afføder stor respekt hos mig, uanset
eventuelle toner de måtte have frembragt...eller ej

På forhånd tak for svar,
Jakob Nielsen

Fra : Kong Kent

Dato : 06-01-04 21:32

> [...]
> at tage p*s på sig selv...og det afføder stor respekt hos mig, uanset
> eventuelle toner de måtte have frembragt...eller ej

Tuborg har brugt det dødsmetalband i deres kampagne før. Da skulle han låne
penge til en guitar af mormor, og nu sidder de og spiller kinaskak (læs:
beder til Djævelen). KANON humor!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Nielsen

Dato : 07-01-04 13:04

Hej der,

Tak for svarene...jeg kan godt huske de gamle reklamer, og det var faktisk
allerede dér, jeg fik fornemmelsen af at have set dem før i musiksammenhæng.
(Vi snakker en håndfuld år, måske...en sladderbladsartikel måske...)

Men åbenbart ikke... *Suk*

Greetings,
Jakob Nielsen

Fra : spæf

Dato : 06-01-04 23:31

> Det handler om Uffe og drengene fra Tuborg-reklamen: Har de haft et
> døds-agtigt metal(lisk band engang ??

Jeg gik på teaterskolen med Rasmus Bjerg, som spiller Uffe, og jeg kan med
garanti sige at han IKKE har været med i noget metalband. Til gengæld har
han en heftig musicalstemme.

Om de andre medlemmer af "Blood of Lucifer" har haft et metalband, ved jeg
ikke.

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : J-ozzy

Dato : 07-01-04 16:50

Jeg mener at bnandet som er med i reklamen er Urkraft

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 07-01-04 23:01

On Wed, 7 Jan 2004 16:50:20 +0100, "J-ozzy" <sondergade@hotmail.com> wrote:

>Jeg mener at bnandet som er med i reklamen er Urkraft

Tjaa.........der er måske et eller andet om det. Ihvertfald nævner de noget på
deres hjemmeside.

Se http://www.urkraft.dk/main.php - omkring d. 30/10 2003.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards