CS
Fra : Christoffer

Dato : 06-01-04 21:04

Hej NG

Det er lang tid siden jeg har spillet CS, så er der nogen af jer der kan
give mig en detaljeret beskrivelse af hvad man skal downloade og installere
for at kunne spille det

MVH
Christian

Fra : Kasper

Dato : 06-01-04 21:32

On Tue, 6 Jan 2004 21:03:58 +0100, "Christoffer"
<christoffertheviking@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>give mig en detaljeret beskrivelse af hvad man skal downloade og installere

Det kommer lidt an på hvilken version du har, osv.

Du kan prøve at bruge den her guide:

http://www.counter-strike.net/cswizard1.html

--
Kasper

Fra : Christoffer

Dato : 06-01-04 21:59

"Kasper" <nospam@thanks.com> wrote in message
> Det kommer lidt an på hvilken version du har, osv.
>
> Du kan prøve at bruge den her guide:
>
> http://www.counter-strike.net/cswizard1.html
>
> --
> Kasper

Er det ikke noget med at man skal bruge et program der hedder steam?

Mvh
Christian

Fra : Evaluator

Dato : 06-01-04 22:17

Det nemmeste vil jeg mene er, at logge på www.boomtown.dk , registrere
sig som bruger (ganske gratis). Logge på og under Funktioner og
Download gå ind og hente CS 1.6 (379,4 MB)- evt. full steam client
(723,4 MB - incl. DOD mv.).

http://download.boomtown.net/da_dk/Mods_onlinespil/Counter-strike/

Der er også en Boomtown vejledning et sted, så hvis du henter Boomtown
klient, er du godt kørende.

Og husk lige du skal bruge en Half-Life key - (ca. 80 kr. i butikken).

Go go go ....

/Jep

On Tue, 6 Jan 2004 21:59:15 +0100, "Christoffer"

Fra : Evaluator

Dato : 06-01-04 22:20

Du bør selvfølgelig også lige have dette link ... :

http://boomtown.net/da_dk/default.php?dogtag=game-guides-help&id=55306

/Jep

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-01-04 22:03

Kasper mumbled his insignificant opinion in:
vm6mvv0h9b7tlnqu4l798t3f3ufniumljn@4ax.com

> Det kommer lidt an på hvilken version du har, osv.
>
> Du kan prøve at bruge den her guide:
>
> http://www.counter-strike.net/cswizard1.html

Den wizard er ikke just up2date, 1.5 epoken er desværre ved at være passe,
og 1.6 med steam er nyeste uanset om man kan lide det eller ej..

http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow

Hvis du kun skal spille CS, så gå efter den her:
"Counter-Strike Steam Installer: (379.4 MB)"

Det er det eneste der kræves, det er ikke nødevendigt at have HL eller en
gammel installation af CS.