MS Windows
briani 27239
Downloade Serivce Pack andre steder?
Fra : Morten

Dato : 06-01-04 19:59

Hejsa

Er det muligt at downloade og installere Service Pack på dansk til Win XP,
på andre måder end med Windows Update ?

/Morten

Fra : Rene Egestrøm Jensen

Dato : 06-01-04 20:06

Det er det da sikkert .. Men hvorfor ikk bare Downloade den fra WinUpdate...
evt Netinstall Versionen og så Bare installere...

Mvh Rene

Fra : Morten

Dato : 06-01-04 20:09

"Rene Egestrøm Jensen" <udgaard@FJERNDETTEcity.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvorfor ikk bare Downloade den fra WinUpdate...

Nå ja, den tanke havde ik strejfet mig ...

Hvis den løsning havde kunne bruges havde jeg selvfølgelig valgt den... det
er fordi jeg skal installere den på en maskine uden internet ...

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-01-04 20:18

Morten wrote:
> [...]
>
> Hvis den løsning havde kunne bruges havde jeg selvfølgelig valgt
> den... det er fordi jeg skal installere den på en maskine uden

Her er der lidt forskellige opdateringer:
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-01-04 20:07

On Tue, 06 Jan 2004 19:59:05 +0100, Morten wrote:

> Hejsa
>
> Er det muligt at downloade og installere Service Pack på dansk til Win XP,
> på andre måder end med Windows Update ?

Downloade ja. Installere nej såfremt du sider med en beskidt udgave
Det er først efter man har downloadet og den skal installere, at man
bliver mindet om at man ikke er berettiget til det.

--
Martin Johansen [6000]
http://80.165.164.36/

Fra : Morten

Dato : 06-01-04 20:11

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Downloade ja. Installere nej såfremt du sider med en beskidt udgave
> Det er først efter man har downloadet og den skal installere, at man
> bliver mindet om at man ikke er berettiget til det.

Hvorfor er man ik berettiget, den er jo gratis som en updatering af ens
WinXP ?!
Som skrevet i et andet indlæg så er det fordi jeg skal ligge den på en
computer (bærbar) som ik har internet

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-01-04 20:48

On Tue, 06 Jan 2004 20:11:20 +0100, Morten wrote:

> Hvorfor er man ik berettiget, den er jo gratis som en updatering af ens
> WinXP ?!

Jep, men du læste ikke hvad jeg skrev

> Som skrevet i et andet indlæg så er det fordi jeg skal ligge den på en
> computer (bærbar) som ik har internet

Jep. Et indlæg skrevet _efter_ jeg skrev mit, så kunne ligesom ikke
trække det skrevne tilbage

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-04 20:17

"Morten" <REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> skrev :

>Er det muligt at downloade og installere Service Pack på dansk til Win XP,
> [...]

Knud

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-01-04 22:48

Morten skrev:

> Er det muligt at downloade og installere Service Pack på dansk til
> Win XP, på andre måder end med Windows Update ?

<http://support.microsoft.com/?kbid=322389>

Madsen.

Fra : pwa

Dato : 06-01-04 23:04

> [...]
> ring til Microsoft (DK) og bed dem sende dig Service Pack1 til Xp DK på Cd
rom.
ref:.. 0702 Artikelnr. X08-89946 DA
der går så ca 8 -10 dage...
v/h pwa