MS Windows
briani 27239
Startside
Fra : Lion

Dato : 06-01-04 19:49

Hejsa findes der en måde hvor man slipper for evigt og altid at få indsat en
ny startside når man surfer på nettet, der er åbenbart mange der mener deres
side er så vigtig at man skal påtvinges at få den smidt i hovedet hver gang
man går på nettet, jeg bruger win xp pro og Explore 6.0
--
Venlig hilsen
Leo

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-01-04 20:23

Lion wrote:
> [...]
> mange der mener deres side er så vigtig at man skal påtvinges at få
> den smidt i hovedet hver gang man går på nettet, jeg bruger win xp

Der er 3 muligheder:

1. Brugeren skal tænke sig om.

2. Tag hovdet under armen, og benyt programmer som Ad-aware og Spybot
kombineret med IE-Spyad og HijackThis. De kan findes på
www.spywarefri.dk

3. Skift IE ud med en hvilken som helst anden browser.

De 3 muligheder kan selvf. kombineres

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : ha

Dato : 06-01-04 20:28

Soeren Nielsen wrote:
> 3. Skift IE ud med en hvilken som helst anden browser.

eller fjern fluebenet i "Aktiver Installation efter behov (Internet
Explorer)
under fanebladet "Avanceret" i Internetindstillinger.

mvh
ha

Fra : Leo.E

Dato : 07-01-04 06:02

"Lion" <lhs@ofir.dk> wrote in message news:<3ffb0317$0$95042$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> side er så vigtig at man skal påtvinges at få den smidt i hovedet hver gang
> man går på nettet, jeg bruger win xp pro og Explore 6.0

Hvis du henter og kører Cwshredder-nederst på
siden:http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
vil det resette startsiden, og installer så-Startpageguard.
så sker det ikke mere:
http://www.webattack.com/get/startpageguard.shtml
Leo