Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Minolta Dimage X
Fra : CLM

Dato : 06-01-04 18:39

Hejsa

Var lige forbi Fona på vejen hjem og så at de havde Minolta Dimage X på
tilbud til 1.499 (før 2500). Ved lidt søgen på nettet kan jeg se at det
efterhånden er en gammel sag (den er vist fra januar 2002), men betyder det
noget? Jeg mener Ixus mv. klarer sig da stadig fint.
Jeg er første-gangs-køber og lægger meget vægt på at få et kompakt kamera
som er nemt at have med rundt. Den skal kunne tage ok billeder men jeg vil
aldrig få fremkaldt i større størrelse end den almindelige (kender ikke
engang målene på et standard foto).
Ekspedienten fortalt at den var en smule længere tid om at behandle
billederne end et større kamera pga. størrelsen. Hvis I kender kameraet vil
jeg da gerne høre noget om denne ventetid.
Det bruger SD kort, hvilket vel ikke er noget problem, eller hvad?

Håber på lidt info.

Mvh
Carsten

Til dem der ikke lige kan huske hvordan dette kamera ser ud, så er der lige
en link her.

http://www2.konicaminolta.jp/english/products/consumer/digital_camera/dimage/dimage-x/index.html

Fra : HCS [4000]

Dato : 06-01-04 18:50

Udviklingen af digitalkameraer går stærkt og 2 år på bagen er meget.
Skærmene er blevet meget bedre, og den forsinkelse der er fra du trykker på
udløseren til billedet tages er blevet meget kortere. Specielt forsinkelsen
skal du være opmærksom på, om du kan leve med den.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

-