MS Windows
briani 27239
Dele hd hvordan nemmest
Fra : Ivan

Dato : 06-01-04 18:23

Dav i gruppen

Efter at have haft mange probs med at få ny pc til at køre, er den nu oppe
efter et besøg hos en "doktor". Nu er der kun et probs, måske :), jeg kunne
godt tænke mig at mit c-drev(system disken) var blevet delt sådan at der var
10-12 Gb til system og resten til musik og hvad ved jeg. Hvordan kan dette
gøres på nemmeteste måde. Jeg har jo fået det install som jeg har brug for
og er derfor ikke rigtig varm på at lave en ny install. Jeg ved godt at jeg
kan bruge Partion Magick, PM, men at købe det for at bruge det en gang
syntes jeg er lidt for vildt. Jeg har Ghost, men et er kun til dos. OS win
Xp Pro.

SP: hvordan gøres dette på letteste måde??

En lang smøre for et så lille sp.

Hi
Ivan

Fra : Tigerdyret

Dato : 06-01-04 21:45

Prøv PartitionMagic 8.0

Mvh Allan

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-01-04 14:13

"Ivan" <email@adressedurikke.dk> wrote in message
> [...]
> Xp Pro.
>
> SP: hvordan gøres dette på letteste måde??

Jeg er ikke helt sikker men jeg mener at man kan få en trialversion af
partitionmagic 8 hvis du søger på google. Ellers hvis du vil finde en
cracket udgave til denne ene lille partitionering så prøv om der ikke er
nogen inde på en af warez grupperne der kan hjælpe dig, evt.
news:alt.2600warez eller news:alt.dk.warez det kan ske at der er nogen
derinde der har en ide om hvor henne du kan finde det.

Mvh
Simon

Fra : Henrik Dissing

Dato : 07-01-04 20:39

On Tue, 6 Jan 2004 18:23:01 +0100, Ivan wrote:

> [...]
>kan bruge Partion Magick, PM, men at købe det for at bruge det en gang

Paragon Partition Manager er da i hvert fald noget billigere:

http://www.partition-manager.com/index.htm

Jeg har selv pakken "Hard Disk Manager" som inkluderer ovennævnte, og jeg
synes det er et glimrende produkt.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-01-04 22:23

> [...]

>godt tænke mig at mit c-drev(system disken) var blevet delt sådan at der var
>10-12 Gb til system og resten til musik og hvad ved jeg.

Kører du fat 32 skulle du kunne bruge freewareprogrammet fips til
det.

http://www.igd.fhg.de/~aschaefe/fips/

Det kan ikke flytte data, kræver at der den nødvendige ledige
plads på disken.
--
Knud