Ny hjemmeside
Fra : Dan Mortensen

Dato : 06-01-04 17:35

Hej alle sammen

Som nogen af jer sikkert husker skrev jeg da jeg for lang tid siden tog en
kanin til mig som var blevet efterladt ved dyrhandlen petworld i Viby.
Jeg lavede en hjemmeside til/om denne kanin som jeg døbte Buller.
Nu er jeg kommet i den kedelige situation at Buller desværre er død.
hvilket jeg er meget ked af.
Han var en rar kanin selv om han bed lidt tit, men det kúnne han ikke gøre
for da jeg tror han var blevet dårligt behandlet af sin tidligere ejer.

Den hjemmeside som han var på, har jeg nu bestemt mig at lave lidt om.
Forstået på den måde der skal stadig være en mindeside til Buller.
jeg vil nu lave en hjemmeside til andre mennesker og dyr.
altså en hjemmeside som folk kan benytte til at præsentere deres dyr og evt
fortælle en historie om dem.
hvis der er nogen der sidder og opdrætter eller geren vil sælge dyr men
ingen hjemmeside har, så kan i få det lagt på min side.
i skal bare sende mig en mail hvor i i skriver hva i gerne vil have lagt på
den side.På siden vil der ligeledes komme lidt informationer og forskellige
racer så hvis nogen er eksperter infor en race, og de synes det skal med så
skriv endelig til mig

Vil gerne hører hva i synes om den ide med den hjemmeside

Hilsen Marianne
DK Sollok www.sollok.dk/katte