Gæt en bil ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 17:35

En lille vinter gætte leg

Hvem kan gætte denne bil, som efter en test blandt andet fik denne kommentar
med fra den begejstrede motorjournalist:
"Den spiser Porsche 911 til morgenmad, de forsøger at køre fra én, men man
jokker bare lid på speederen samtidig med at man griner lidt for sig selv,
og så trækker man helt problemløst forbi den"

Bilen har et moment på 500 nm.

PS. Det er ikke en ny bil.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-01-04 17:47

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>PS. Det er ikke en ny bil.

Var det ikke nogenlunde sådan de skrev under testen af Audi RS4 ?

Verdens hurtigste caravan ?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 17:54

jan@stevns.net wrote:

> Var det ikke nogenlunde sådan de skrev under testen af Audi RS4 ?

Hvis de skrev det om den, så var det i hvertfald ikke første gang at den
frase blev brugt
Vi skal lidt længere tilbage i tiden, end en RS4'er.

> Verdens hurtigste caravan ?

Den jeg tænker på, er nu "kun" en 4 dørs sedan, og altså ikke en Audi.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-01-04 17:58

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3ffae3bb$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
selv,
> og så trækker man helt problemløst forbi den"

Continental R ?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 18:02

Brian Sørup wrote:

> Continental R ?

Nej.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-01-04 18:03

Per Beer Hansen skrev:

> Bilen har et moment på 500 nm.

....Opel...

> PS. Det er ikke en ny bil.

....Kadett?
Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 18:07

Hans Paulin wrote:

> ...Opel...

> ...Kadett?

Øv, du gættede det .......

IKKE

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-01-04 18:14

> [...]
selv,
> og så trækker man helt problemløst forbi den"

Umiddelbart kunne det lyde som en Viper, alternativt kommer McLaren F1
frem på nethinden
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 18:36

Brian Sørup wrote:

> Umiddelbart kunne det lyde som en Viper, alternativt kommer McLaren F1
> frem på nethinden

Det er aaalt for nyt, du skal længere tilbage i tiden
Og bilen er en 4 dørs sedan.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 06-01-04 18:47

Jeg tror måske vi er over i noget Mercedes....

S500/S600/S55 AMG - ?

Eller noget i den dur....?

Mvh.
B. Madsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 18:47

[8700] Brian Mark Madsen wrote:
> Jeg tror måske vi er over i noget Mercedes....
>
> S500/S600/S55 AMG - ?

Det er alt for nyt, vi skal tilbage til tiden inden der var noget der hed
AMG.
Men du er da tæt på

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Rasmus

Dato : 06-01-04 18:57

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
> jokker bare lid på speederen samtidig med at man griner lidt for sig selv,
> og så trækker man helt problemløst forbi den"

Mercedes 600SEL V12 fra starten af 90´erne, den har ihverfald omkring
400hk....

mvh
Rasmus

Fra : Jacob Stensgaard

Dato : 06-01-04 19:02

BMW M5 E39

Fra : Rasmus

Dato : 06-01-04 19:05

"Jacob Stensgaard" <uldumdude@hotmail.com> wrote in message
> BMW M5 E39

Ja, eller den her
http://makeashorterlink.com/?X5F512AF6

mvh
Rasmus

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 19:05

Jacob Stensgaard wrote:
> BMW M5 E39

Nej, også den er for ny.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 19:04

Rasmus wrote:

> Mercedes 600SEL V12 fra starten af 90´erne, den har ihverfald omkring
> 400hk....

Det er tæt på, men de er dog alt for nye, dem du nævner

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas Krath

Dato : 11-01-04 22:32

> Det er tæt på, men de er dog alt for nye, dem du nævner

Den kører ellers _meget_ godt - jeg har skam prøvet sådan en "slæde" :))
Hehe...

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 06-01-04 19:07

Mercedes W109 6.3L - Mener årgang ca.1969-1971/72....

Tættere på nu... ?

Mvh.
B. Madsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 19:11

[8700] Brian Mark Madsen wrote:
> Mercedes W109 6.3L - Mener årgang ca.1969-1971/72....
>
> Tættere på nu... ?

Jeps, du er tæt nok
Det er en Mercedes Benz 300SEL 6,3 fra 1968.
6329 ccm V8 motor
250 HK
500 NM
Automatik
Klima anlæg
Luftafjedring
Stort set alt andet ekstraudstyr
1830 kg egenvægt
0 - 100 km/t på 6,5 sekunder
221 km/t topfart
4,5 km/l i snit

I øvrigt den første Mercedes der kom under behandling af AMG, tilbage i
straten af 70'erne.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens...

Dato : 18-01-04 08:39

On Tue, 6 Jan 2004 19:10:55 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Det er en Mercedes Benz 300SEL 6,3 fra 1968.

Var det sådan een, I havde en gang, Per ?

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-01-04 10:23

Mogens... wrote:

> Var det sådan een, I havde en gang, Per ?

Svjh var min fars fra 70 eller 71, men ellers ja så var det sådan én.
Han havde den også under benzin krisen, og havde tilladelse til søndags
kørsel, der blev den ofte "blæst" af på de tomme motorveje

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-01-04 19:14

Er det en
Nissan/Prince Skyline 2000GT-R fra 68

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 19:19

Henrik Pedersen wrote:
> Er det en
> Nissan/Prince Skyline 2000GT-R fra 68

Nej, se mit svar til Brian Mark Madsen, han har gættet den.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Broegger

Dato : 07-01-04 00:08

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> fumlede med
tastaturet og frembragte

> [...]
> man jokker bare lid på speederen samtidig med at man griner lidt for
> sig selv, og så trækker man helt problemløst forbi den"

Det må helt klart være en Skoda 120 LS

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Brian

Dato : 07-01-04 00:27

Hejsa

Broegger wrote:

> Det må helt klart være en Skoda 120 LS

Du mener vel en Rapid:
http://www.skoda-owners-club.co.uk/gallery/gb-rapid.jpg

Lækker øse... folk kaster konstant misundelige blikke efter sådan en russer
ferrari

/Brian