Kill Bill Vol 2
Fra : Søren Hjelholt

Dato : 06-01-04 17:28

Hejsa

Er der nogen der ved hvornår Kill Bill version har dansk premiere? Jeg har
ledt lidt rundt omkring, men det er som om at der slet ikke tales om den,
ikke engang imdb har en Amerikansk premieredato. Er der et eller andet jeg
har totalt overset?

/Søren Hjelholt

Fra : Martin Helbo

Dato : 06-01-04 17:58

"Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke engang imdb har en Amerikansk premieredato. Er der et eller andet jeg

Ifølge Release plan har den bio premiere 12/3

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 06-01-04 18:26

> Ifølge Release plan har den bio premiere 12/3
>
> --
> /Martin Helbo
> www.thedude.dk

Takker...

/Søren Hjelholt

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-01-04 23:49

"Martin Helbo" <helboFJERN@thedude.dk> writes:

> Ifølge Release plan har den bio premiere 12/3

Hm. Ja. Juletravlhed. Faktisk er den blevet flyttet til 23/4, men vi
har ikke fået opdateret datoen på releaseplan.dk endnu. Det kommer
meget snart.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."