ris og ros
Fra : kk

Dato : 06-01-04 16:56

Hej folk.

Jeg vil gerne have noget feedback på min side..som hedder www.kejseren.dk

Vh
mig

Fra : jopa

Dato : 06-01-04 17:03

kk <kaspser@hotmail.com> skrev bla:
> Hej folk.
>
> Jeg vil gerne have noget feedback på min side..som hedder
> www.kejseren.dk

Det er ikke populært herinde at krydsposte samme emne i forskellige grupper.
Specielt ikke når de postes i forkerte grupper

--
Mvh. John www.web-templates.dk
www.johns-web.dk www.jp-web.dk

Fra : kk

Dato : 06-01-04 17:06

sorry... troede at det var ok da alle de emner handler om webdesign

Fra : Lobais

Dato : 06-01-04 17:23

Tue, 06 Jan 2004 17:06:17 +0100. skrev kk:

> sorry... troede at det var ok da alle de emner handler om webdesign
Hvis man vil give ris/ros abonnerer man vel også på ris/ros gruppen, og
så behøver man vel ikke skulle se indlæget andre steddet?

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : kk

Dato : 06-01-04 17:33

Tak for de gyldne ord thomas....*G*

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-01-04 17:40

kk skrev:

>sorry... troede at det var ok da alle de emner handler om webdesign

Der er ikke lavet mange webdesigngrupper for at få de samme
spørgsmål stillet i alle grupperne. Tværtimod. De er lavet for at
få spørgsmålene opdelt efter emner inden for webdesign.

--
Bertel

Fra : J. Nielsen

Dato : 06-01-04 18:16

> Der er ikke lavet mange webdesigngrupper for at få de samme
> spørgsmål stillet i alle grupperne. Tværtimod. De er lavet for at
> få spørgsmålene opdelt efter emner inden for webdesign.

Ah, Bertel ... der er nu ingen som dig, som kan få komplekse
problemstillinger belyst, så lægmand kan være med

Jakob

Fra : kk

Dato : 06-01-04 18:33

Ja, nu tror jeg vist ikke der er flere der behøver at kommentere at jeg fik
smidt den i forkert gruppe.... men hvis du føler at du bare må, så kunne du
jo evt lave en gruppe...til det.
vh
mig

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-04 18:32

"kk" <kaspser@hotmail.com> skrev :

>sorry... troede at det var ok da alle de emner handler om webdesign

http://usenet.dk/grupper.pl kan du læse om, hvad de
forskellige grupper er beregnet til.

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html kan du læse
om, hvordan du svarer bedst på et indlæg.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-04 18:30

"jopa" <jopa@pc.invalid> skrev :

>Det er ikke populært herinde at krydsposte samme emne i forskellige grupper.

X-post?

Jeg kan ikke se at de er X-postet, men postet som enkelte indlæg.
--
Knud

Fra : kk

Dato : 06-01-04 20:00

tak for tip...og nej jeg bruger ikke X-post... ledte bare på outlook efter
newsgroups ang webdesign .dk
men hvad er Xpost??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-04 20:07

"kk" <kaspser@hotmail.com> skrev :

>tak for tip...og nej jeg bruger ikke X-post... ledte bare på outlook efter
>newsgroups ang webdesign .dk

Kig på http://usenet.dk om brugen af de nyhedsgrupper, der finder
du svar på det meste og når du svarer, så svar venligst under det
citerede og skær det væk du ikke direkte svarer på.

Har du flere spørgsmål om brug af nyhedsgrupper, så stilles de
bedst i news:dk.velkommen.
--
Knud