læste en nyhed på filmz.dk om jackie chan ~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-01-04 16:48

.... der står han kvitter hollywood fordi han stort set ikke har haft nogen
succeser andet end rush hour!?
jeg syns da rush hour 2 - shanghai knights etc. er sjove film - mange læsere
derinde syns det er helt fint han dropper usa!?
jeg har ikke set mange hong kong film med ham, men dem jeg har set er
ringere end hans us udgivelser - jeg syns det er en skam hvis denne nyhed er
100% vandtæt
yun fat i rush 3... nej vel!
og vin diesel får hans rolle i Pacifiers... ikke lige just 2 man ellers
forbinder...
en sørgelig nyhed - jeg er klar over at han aldrig får en Oscar, men hans
film får mig til at grine og det kan der nogle gange være langt mellem film
der gør. Desuden er han altigd god for jawdropping stunts og action - jeg
kan da nævne mange jeg hellere så droppe Hollywood før ham.
Well - det er så bare min mening, men feel free til at skrive hvad i syns -
jeg syns det er en forbandet skam.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : keldorff

Dato : 06-01-04 17:42

Syntes da det lover fedt at han vender tilbage til rødderne!!!!
Hans HK film er bedre end de US mainstream film han har lavet, men smag kan
jo som bekendt ikke diskuteres.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-01-04 17:49

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> wrote in message
> Syntes da det lover fedt at han vender tilbage til rødderne!!!!
> Hans HK film er bedre end de US mainstream film han har lavet, men smag
kan
> jo som bekendt ikke diskuteres.

Det er jeg fuldstændigt enig i! Det bliver fedt at se nogle ordenlige
HK-film med Jackie. Man bliver jo helt nostalgisk.

Jacob

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-01-04 18:43

Jacob Skaaning wrote:

> Det er jeg fuldstændigt enig i! Det bliver fedt at se nogle ordenlige
> HK-film med Jackie. Man bliver jo helt nostalgisk.

Helt enig :)

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-01-04 14:46

> Helt enig :)

psssh!
i ved ikke hvad i taler om

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 15:38

> [...]
> kan da nævne mange jeg hellere så droppe Hollywood før ham.
> Well - det er så bare min mening, men feel free til at skrive hvad i

Næsten alle Chans film er underholdende! Jeg har 40 af hans film på hylden
og har set dem flere gange!
Det er ligegyldigt om han laver hong kong eller US! Det hele er sgu
se-værdigt!

Rune