Farvekode på BMW E34?
Fra : Martin T.

Dato : 06-01-04 16:02

Hej Alle

Da jeg skal have sat 2 nye forskærme på BMW'eren (525i E34), skal jeg bruge
farvekoden, når de skal lakeres?

Nogle der ved, hvor jeg finder koden?

Ved kun, at bilens farve er Diamant Schwarz.

Nogle der ved om uoriginale forskærme er ligeså gode som de originale? Kan
se, at jeg kan slippe omkring kr. 300 + moms for en uoriginal forskærm.

Mvh. Martin T.

Fra : hamselv

Dato : 06-01-04 16:23

farvekoden er 181 for diamant

men der er 3 varianter

--
VH
Flemming

Fra : DJ

Dato : 06-01-04 18:27

Det står i motorrummet på fjederbentårnet i venstre side af bilen set mod
fronten.

Dannie

Fra : Martin T.

Dato : 06-01-04 23:29

"DJ" <ingen.mail@spammail.dk> wrote in message
> Det står i motorrummet på fjederbentårnet i venstre side af bilen set mod
> fronten.

Super. Tager en kigger imorgen når vejret forhåbentligt er bedre.

Mvh. Martin T.

Fra : Tage.C

Dato : 06-01-04 19:03

Du kan finde din farvekode ude i motorrummet på det højre "Tårn"
og ang det U.Org skærme så kan de varmt anbefales

Fra : Martin T.

Dato : 06-01-04 23:32

"Tage.C" <tage.c@danbonet.dk> wrote in message
> Du kan finde din farvekode ude i motorrummet på det højre "Tårn"
> og ang det U.Org skærme så kan de varmt anbefales

Ok. Så går jeg efter de uoriginale. Udfra de billeder jeg har set af dem,
burde der ikke være nogen problemer.

Mvh. Martin T.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-01-04 10:51

> [...]
> se, at jeg kan slippe omkring kr. 300 + moms for en uoriginal forskærm.

Var det ikke nemmere at sende hele bilen hen til farveladebutikken?
Så kan de ramme ret præcist farven på den eksisterende bil (den er vel
falmet lidt i farve).

Da jeg fik malet min motorhjælm smed jeg det hele hen til farvebiksen og de
ramte farven så godt at man ikke kan se idag at den er malet om (det var i
slutning af aug. svjh) og bilen er fra 98.

--
/Dennis
Pug 106GTI