Tabel istebet for rammer?
Fra : sfc

Dato : 06-01-04 15:05

Jeg har læst at det er en dårlig ide at bruge rammer på sin hjemmeside, men
at man kan bruge en tabel istedet for.

Jeg har lavet en tabel med 2 celler, og vil lave menu i den venstre celle,
kan man godt få den til at gå igen på de andre sider man opretter?

Kan man bruge celler på sammen måde som hvis man havdet lavet rammer? Tænker
på om man kan få et miniture billede til at åbne i en bestemt celle?

Mvh Sfc

Fra : sfc

Dato : 06-01-04 17:10

Bruger forresten FP 2003

Mvh Sfc

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-01-04 18:15

sfc skrev bl.a.:
> [...]
>
> Kan man bruge celler på sammen måde som hvis man havdet lavet
> rammer? Tænker på om man kan få et miniture billede til at

Prøv at bruge <div> og så styre det med css.

Det har jeg gjort. Se signatur

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : sfc

Dato : 07-01-04 11:18

Takker
> Prøv at bruge <div> og så styre det med css.

Hvad er div? og hvordan stryre det med css?

Sorry, men jeg er lidt blank?

Mvh sfc

Fra : sfc

Dato : 07-01-04 17:10

> Sorry, men jeg er lidt blank?

Prøver lige igen, men det er lidt svært at forsklare.

Det jeg mener er om man kan få inholdet fra en celle(menuen), til at gå igen
på andre sider, uden at skulle copy/paste?

Mvh sfc

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-01-04 17:23

"sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev :

>Det jeg mener er om man kan få inholdet fra en celle(menuen), til at gå igen
>på andre sider, uden at skulle copy/paste?

Ja, med noget serverside, ssi, php eller asp, hvis dit webhotel
tillader det.

Evt. kan javascript bruges, men det er knapt så
anbefalelsesværdigt.
--
Knud

Fra : sfc

Dato : 07-01-04 17:56

> Ja, med noget serverside, ssi, php eller asp, hvis dit webhotel
> tillader det.

Ok tak, tror jeg holder mig til copy/paste så.

Mvh sfc