MS Windows
briani 27239
Tak for hjælpen
Fra : uh

Dato : 06-01-04 14:14

jeg er nød til at slår min NIS fra for at læse og hente og skive news ?????

Den blokerer for mig på win xp pro med norton internet security 2004

????

Tak for hjælpen

Mic

Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-01-04 18:08

"uh" <munni@post9.tele.dk> wrote in message
> jeg er nød til at slår min NIS fra for at læse og hente og skive news
?????

> Den blokerer for mig på win xp pro med norton internet security 2004
>
> ????

Jeg regner med at du sprørger hvordan dette problem eventuelt kan løses, jeg
kan kun anbefale dig at få fat i et mindre krævende program, Norton 2004
programmerne trækker utroligt mange systemressourcer, jeg kører selv med
Norman Virus Control og Norman Internet Control, de virker rigtig godt, jeg
havde før Norton installeret men de gjorde at der var spil jeg ikke kunne
spille på grund af norton, det problem har jeg ikke med Norman og til mit
brug virker norman fint. Jeg har så en D-Link Trådløs router med firewall og
det sammen med Norman virker upåklageligt.

Håber det kunne hjælpe dig

Mvh
Simon

Fra : Snuden

Dato : 06-01-04 18:56

On Tue, 6 Jan 2004 18:08:00 +0100, "Simon Nielsen"
<news@REMOVETHISsiho.dk> wrote:

> [...]
>brug virker norman fint. Jeg har så en D-Link Trådløs router med firewall og
>det sammen med Norman virker upåklageligt.

Jeg tror han henviste til det svar jeg gav ham i
fvsivvg1iroi4nd9mmrrqtgs0bomvhrt57@4ax.com

Men derudover har du ret - NIS er noget skrammel
--
Snuden

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-01-04 12:08

In article <3ffab47e$0$95002$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
munni@post9.tele.dk says...

Kan du ikke skrive alt relevant i samme tråd. Det er yderst forvirrende
at læse disse spredte indlæg?

Hvis du er ganske ny, så brug dk.velkommen - der kan du få hjælp.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen