Ferier!
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 13:51

Hej gruppe,

Ja, ferier er en dejlig ting. Problemet er bare at man begynder at kede
sig - og skal have tiden til at gå. Hvad går en bil-elsker så? Han tager ud
og kigger på bil...

...og når han finder et godt eksemplar handler han.

(...Kadetten blev købt i en påskeferie).

Jeg har ingen billeder af dyret endnu; men det kommer - får bilen lørdag.

Og hvis jeg engang siger noget der passer, som at jeg troede at jeg var i
200+ km/t klubben - så lad liiige være med at hænge mig op på det. Det ender
bare med at jeg gør noget ved det ;)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A 2,5i V6 24v CDX Sedan '94

Fra : bme

Dato : 06-01-04 14:00

var det den v6'er som stod/står ved ford i brønderslev??

/bo

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 14:07

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev i en meddelelse
> var det den v6'er som stod/står ved ford i brønderslev??

Nej. Den ved Ford i Brønderslev er en 95'er. Stod til 109.9k, og er sat ned
til 99.9k.

Den skulle eftersigende have kørt 93.000km, men den ser væsentlig mere slidt
ud. Der var som om der var noget uldent ved den, så den holdte jeg mig fra.

Fra : bme

Dato : 06-01-04 14:21

> [...]
slidt
> ud. Der var som om der var noget uldent ved den, så den holdte jeg mig

Kunne ikke lige huske detaljerne. Hvor har du købt bilen?

/bo

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 14:41

> Kunne ikke lige huske detaljerne. Hvor har du købt bilen?

I Brønderslev

Af en privatperson...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-04 13:55

"Bjørn" <bjorn[at]opelpower.dk> skrev i en meddelelse
> Mvh Bjørn,
> Opel Vectra A 2,5i V6 24v CDX Sedan '94

Tillykke med slæden...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 14:10

meddelelse news:btebev$m94$1@sunsite.dk...

> Tillykke med slæden...

Mange tak

Glæder mig helt vildt til jeg får den.

Det næste jeg skal tænke på så, er at blive 25 - så er forsikringen direkte
overkommelig. Jeg har (desværre) et dumt postnummer - assurandøren der kom
med tilbuddet havde regnet ud, at hvis jeg flyttede til Vestbjerg (10 km
nord for hvor jeg bor) var præmien ikke mindre end helt 4.000 kroner
billigere om året.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 17:02

Bjørn wrote:
> [...]
>
> (...Kadetten blev købt i en påskeferie).
>
> Jeg har ingen billeder af dyret endnu; men det kommer - får bilen

Bilen ?
Var det ikke en Opel du havde købt ?

Arj, spøg til side, tillykke med den, det lyder til at være en ret fed øse.
Hvordan ser den ud med hensyn til rust ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 17:47

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Var det ikke en Opel du havde købt ?
>

> Arj, spøg til side, tillykke med den, det lyder til at være en ret fed
øse.

Tak tak.. og den lyder også ret fed

> Hvordan ser den ud med hensyn til rust ?

Gjorde hvad jeg kunne... :( Fandt intet, ejeren viste mig det der var,
venstre stænklap har "arbejdet" lidt..

Jeg må sige at jeg er rimelig fortrolig med sælger; har kendt ham i over 10
år ...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-04 18:56

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg må sige at jeg er rimelig fortrolig med sælger; har kendt ham i over
10
> år ...

Det hjælper jo så en del, ik..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-04 19:03

Bjørn wrote:

> Tak tak.. og den lyder også ret fed

Ja det ku' jeg forestille mig

> Gjorde hvad jeg kunne... :( Fandt intet, ejeren viste mig det der var,
> venstre stænklap har "arbejdet" lidt..
>
> Jeg må sige at jeg er rimelig fortrolig med sælger; har kendt ham i
> over 10 år ...

Nårh OK, det hjælper jo lidt.
Opel havde jo ellers et ret stort rust-problem i den periode, men der findes
selvfølgelig altid nogen stykker der "falder udenfor normen", heldigvis.

Hva' med Kadetten, hvor meget kan du få for den ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 20:33

> Nårh OK, det hjælper jo lidt.
> Opel havde jo ellers et ret stort rust-problem i den periode, men der
findes
> selvfølgelig altid nogen stykker der "falder udenfor normen", heldigvis.

Ejeren undervognsbehandler sine biler årligt... Han gør det selv, og er
meget perfektionistisk anlagt.

> Hva' med Kadetten, hvor meget kan du få for den ?

Det ved jeg ikke helt... Den er står til 39.8 på BilBasen, men jeg er
selvfølgelig villig til at handle :)