Hvorfor kan enkelte ikke se den menu
Fra : Verner Stormgaard

Dato : 06-01-04 13:40

Hejsa

Jeg har som privat hobby lavet hjemmesiden for en campingplads der hedder
Western Camp.

www.westerncamp.dk

Der er enkelte som ikke kan se den menu der kommer øverst i venstre side. Er
der nogen som kan give mig en forklaring på dette fænomen.

Hilsen Verner

Fra : tobias

Dato : 08-01-04 19:34

"Verner Stormgaard" <verner.stormgaard@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Der er enkelte som ikke kan se den menu der kommer øverst i venstre side.
Er
> der nogen som kan give mig en forklaring på dette fænomen.

Kan de enkelte heller ikke se billedet under menuen?

(Fjern det script, som misbruger statusbaren - jeg vil gerne se hvor jeg er
"velkommen". Blot en anbefaling)

tobias

Fra : Verner Stormgaard

Dato : 20-01-04 17:36

"tobias" <nospam@image.dk> skrev i en meddelelse

> Kan de enkelte heller ikke se billedet under menuen?

Jo, det kan de sagtens. Det er kun menuen der forsvinder.

> (Fjern det script, som misbruger statusbaren - jeg vil gerne se hvor jeg
er
> "velkommen". Blot en anbefaling)

Ejeren af hjemmesiden har bedt om at få det på for at undgå henvisninger
direkte til en underside.

Hilsen Verner

Fra : Bente Jepsen

Dato : 08-01-04 19:38

> [...]
Er
> der nogen som kan give mig en forklaring på dette fænomen.

Hej Verner,
så vidt jeg ved, er det fordi der er nogen der har slået visning af
JavaScript fra konstant.

Hilsen
Bente Jepsen